פרסומת היכל התרבות
הגג בנתניה שבוע היזמות הבינלאומי חוזר לנתניה הגג בנתניה

נתניה מציינת את שבוע היזמות הבינלאומי שיתקיים בין 9-15 בנובמבר, עם מגוון הרצאות וסדנאות תוכן מעשירות עם יזמיות ויזמים  

הגג בנתניה

נתניה, באמצעות "הקפסולה" מעודדת ומקיימת זו השנה ה-4 את שבוע היזמות הבינלאומי שהוקם במטרה לעודד יזמים צעירים לבחור במסלול יזמות להתפתחות אישית וחברתית. שבוע היזמות הבינלאומי יכלול כנסים, הרצאות וסדנאות תוכן עם מיטב המרצים והמומחים בעולם היזמות העסקית והחברתית כאשר הדגש הוא על תכנים מגוונים, מעשירים ורלוונטיים.

יום ראשון 11.11 שעה 20:00 שבוע היזמות ייפתח בהרצאת אורח של ד"ר אייל דורון שיידבר על המציאות התעסוקתית החדשה, וכיצד אנחנו יכולים כבר מעכשיו לנסות להמציא את עצמנו מחדש בתחום הקריירה.

יום שני 12.11 שעה 19:00 אל הקפסולה תגיע דפני ליף, חברה בצוות המוביל של מחאת האוהלים שתדבר על יזמות חברתית מהשטח ועל הסרט החדש שהפיקה לאחרונה.

יום שלישי 13.11 שעה 19:00 על מודל הקוביה כבר שמעתם? אביטל אריכא – יוצרת, מרצה ומאמנת עסקית לפיתוח מיומנויות חשיבה תדבר על "שאלות שמצליחות עסקים", בעזרת טכניקה חדשנית שפיתחה תלמד כיצד לבצע ניתוח עסקי מקיף למוצר או שירות בפיתוח, החל משלב האסטרטגיה ועד שלבי השיווק. 

יום רביעי 14.11 בין 9:00-20:30 מרתון יזמות לנשים – המאמאתון מיועד לעצמאיות ויזמיות שרוצות לפתח רעיון, שירות או מוצר חדש לקידום העסק שלהן. המרתון יארך במשך היום כולו ויכלול ליווי של מנטוריות, סדנאות והרצאות בנושאים: יצירתיות בעסקים, בידול עסקי, עמידה מול קהל ומכירות, כאשר בסוף היום, כל משתתפת תציג בפני חבר השופטים את הרעיון החדשני שלה ותוכרז המנצחת. המנטוריות שילוו את המרתון הן: לימור חכם- "להמשיך מחדש" מאמנת אישית, זוגית ומגשרת, אולגה למברג- "האומץ למכור", מנטורית למכריות, מקסין מרקס- מנכ"לית חברת תיווך. 

המאמאתון מופק בשיתוף ובהובלה של קרן דורון- "מאמיזמי", יועצת עסקית ושיווקית.
הכניסה לכל האירועים חופשית, מותנית ברישום מראש, האירועים יתקיימו בקפסולה ברחוב שטמפפר 4.

ניתן להירשם ולקבל פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של "הקפסולה" ובאתר הבית www.hagag.org או באתר העירוני.