פרסומת היכל התרבות
איילנד רייב   לילה לבן 2017: האירועים השווים בנתניה איילנד רייב
לראשונה, לילה לבן בנתניה עם מיטב האמנים, ביניהם אביתר בנאי, היהודים ואביב גפן, יובל דיין, קולנוע לילי על מסכי ענק, תיאטרון, הרצאות ליליות, סדנאות תיפוף, מסיבה עם די ג'יי סקאזי ועוד
נתניה מציגה: אירועי לילה לבן ביום חמישי ה- 10.8 עם מיטב האמנים, המופעים, והמסיבות.  

איילנד רייב  

העיר נתניה בהפקת ענק של "לילה לבן" בלתי נשכח במוקדים שונים ברחבי העיר, מהשקיעה ועד הזריחה. האירועים יתקיימו ברחבי העיר וישלבו מופעים, הרצאות, סיורים, תיאטרון ועוד.  

ממסיבת פיג'מות ועד אביב גפן והיהודים

בכיכר העצמאות ומרכז העיר החל מהשעה 18:00 תחל פעילות בספריית הכיכר לילדים, שתכלול מפגש עם הסופר יונתן יבין ומסיבת פיג'מות עם מרתון סיפורים לפני השינה. בשעה 21:00 ייהנה הנוער ממופע "מקורוק", ובשעה 23:00 מופע סוחף של היהודים שיארחו את אביב גפן. 
באירוים ייהנה הקהל מ- foodtrucks מותג האוכל על גלגלים וקולנוע לילי על גבי מסכי ענק. בין המופעים השונים מיצגי פסלים חיים, תאטרון רחוב ומתופפי רחוב.

הרצאות וסיורים ליליים

מוזיאון העיר נתניה מציע שני סיורים מרתקים בעיר: סיור גרפיטי בהדרכת דידי ג'ונסון בעקבות ציורי הגרפיטי המרהיבים, המקשטים את מרכז נתניה, וסיור לילי לאורך הטיילת וחוף הים בהדרכת שלמה מוסמן.  
מוזיאון העיר נתניה מציע גם מפגש נוסטלגי, העוסק בימיו הראשונים של ביה"ס בארי והרצאה מפי פנינה בולמש ומירה שטרן. במפגש יוצגו מסמכים, תמונות, חפצים. תלמידים ומורים יספרו סיפורים ויעלו זכרונות מימי בית הספר והערכים הייחודיים של בית החינוך.

אביתר בנאי

בבית הכנסת הגדול השוכן בסמטת הרב ורנר יופיע אביתר בנאי והרב איתמר אלדר במפגש של לימוד, שיח ונגינה בין כותלי בית הכנסת היפהפה. לשריון כרטיסים ללא תשלום בטלפון: 09-8826332.

מופעים והרצאות

בהיכל התרבות העירוני נתניה יתקיים מופע של התאטרון השחור מפראג- תאטרון קטן של ניסים גדולים. דמויות ססגוניות משורטטות בצבעים זרחניים מרחפות על הבמה ובחלל שמעליה, ויוצרות סינתזה קסומה של מחול, גאז', מוסיקה מקורית, פנטומימה ואפקטים מרהיבים. (הכניסה למופע בתשלום. פרטים באתר היכל התרבות ובטל: 09-8308811). 

בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין פולג-עיר ימים יתקיימו שני מופעים, בשעה 21:00 רסיטל עם הפסנתרן אליעד שרוני ובשעה 22:00 "סיפור חיי" עם עו"ד לינור אברג'יל, אשר נולדה וגדלה בנתניה. 
במדיה טק – הספריה העירונית (רחוב שדרות בנימין 60) תתקיים ההרצאה "משמעותה של נתינה" מפי שרה אוסטרוב, דיון וקטעים מהסרט "סיפורו של וויל הנטינג". (לפרטים הרשמה ללא תשלום בטל: 09-8620250).

פסטיבל סקייטפארק לנוער

במתחם הסקייטפארק (פארק אגם החורף) יתקיים פסטיבל סקייטפארק לנוער עם הופעה של הראפר הישראלי אורטגה, פריסטייל סקייט ומוסיקה אל תוך הלילה. לגילאי 13-18 בלבד. הכניסה חופשית.

איילנד רייב: סקאזי ויובל דיין

במתחם טיילת איילנד תתקיים מסיבת white party לצעירים, הפרוייקט החדש מאת אגדת הפסיי-טראנס "סקאזי" וגאנגסטר האי.די.אם. "מיסטר בלאק". שני כוכבים טראנס-גלקטיים אשר עבודתם המשותפת עומדת ליצור סופרנובה בעולם המוסיקה. בשעה 5 לפנות בוקר יחתום את אירועי לילה לבן מופע לאור הזריחה עם יובל דיין.

לילה לבן בפלנתניה

הפלנתניה מציע אירועים והרצאות עד השעות הקטנות של הלילה: אילן מנוליס, מנהל מצפה הכוכבים במכון ויצמן, ירצה בפני הקהל על "שבעת העולמות החדשים" – על התגלית המדהימה של מערכת שמש ובה שבעה כוכבי לכת דמויי-ארץ.
הרצאות של אלעד לרנר על ההמצאות והגילויים המרתקים במרוץ לחלל ועל תחנת החלל הבינלאומית.
מיצג פלנטריום מודרך יתקיים כל שעה עגולה ע"י אלה רץ.
באזור המדשאה יתקיים ערב שירי כוכבים – שירה בציבור תחת כיפת השמיים עם ערן כץ, ובגן היפני יתקיימו סיורים מודרכים בכל שעה עגולה וסדנת תיפוף יפני בשיתוף הקהל.
הכניסה למתחם הפלנתניה בלילה לבן בין השעות 21:00-02:00 ללא תשלום, למעט הכניסה למיצג הכוכבים- בתשלום של 25 ₪.

סדנאות תיפוף

מרכז כלי ההקשה "טרמולו" ( רחוב גיבורי ישראל 9) פותח את שעריו ב"לילה לבן" עם סדנאות תיפוף מרחבי העולם (תיפוף אפריקאי על דג'מבה ודון דון, בטוקדה ברזילאית, מרימבות וקסילופונים, מערכת תופים בעולם הרוק, הפאנק והג'אז) בהנחיית תומר יריב.  

אירועי לילה לבן בהנהלת היכל התרבות העירוני בנתניה, בהובלת מחזיקת תיק התרבות, הגב' שושנה (צ'וצ'י) זילברברג ובשיתוף מנהלת מרכז העיר -הגג והעמותה לחינוך בלתי פורמאלי.
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את כל תושבי נתניה, אורחים ותיירים, ליהנות מ"לילה לבן" ייחודי המשלב מופעי מוסיקה של האמנים המובילים בארץ, מופעי תיאטרון, קולנוע, מסיבות עד אור הבוקר ושלל אירועי תרבות בלילה בלתי נשכח בעוגני התרבות בעיר ובחוצות, אירועי "לילה לבן" מתקיימים בעיצומו של קיץ תוסס בעיר נתניה, קיץ עם מגוון אירועי תרבות לכל המשפחה".

"אנחנו ממשיכים במלוא המרץ לפעול למען הצעירים בעיר", סיכם רפי ימין. "נצעיד את נתניה קדימה עם פעילויות ופסטיבלים ברמה הגבוהה ביותר לטובת כלל התושבים ותודה לראש העיר".  

לילה לבן בנתניה יתקיים ביום חמישי, 10 באוגוסט,  בהפקת עמותת היכל התרבות העירוני ובשיתוף אגף הנוער והצעירים, מינהלת מרכז העיר והעמותה לחינוך בלתי פורמלי. כולם מוזמנים.

לאירועי הקיץ הגדולים הקלק/י כאן