פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
יום עיון בלניאדו מטפלים בלב בלניאדו יום עיון בלניאדו

יום עיון לקהל הרחב בנושא "אי ספיקת לב" התקיים בלניאדו בשבוע שעבר. יום העיון התקיים במסגרת השבוע הבינלאומי המוקדש ל"אי ספיקת לב".

מעל 150 איש השתתפו בשבוע שעבר ביום עיון שהפיק המכון לשיקום הלב בלניאדו בנושא "אי ספיקת לב".

יום העיון, יוזמתה של גב' נעמי טוביה, מנהלת המכון לשיקום הלב הצליח לענין ציבור רחב מאד מתושבי נתניה והסביבה, בזכות תוכן מקצועי מרתק.

המשתתפים שמעו הרצאות מרופאים בכירים, הרצאה של פיזיותרפיסטית ודיאטנית. ההרצאות העמיקו והרחיבו את הידע של הציבור בנושאים כמו: מהי אי ספיקת לב, מהם הסיבוכים העלולים להגרם מהזנחת הטיפול, מהם הטיפולים המוצעים היום לחולים, מהי חשיבות הפעילות הגופנית לסובלים מאי ספיקת לב ואיזו פעילות גופנית מתאימה עבורם, מהי התזונה המומלצת ובאיזה תדירות מומלץ לאכול.

אירועים בנתניה והסביבה - מטפלים בלב בלניאדו
את יום העיון פתח ד"ר רון ליאור, מנהל מכון הלב. ד"ר ליאור הציג את פעילות מכון הלב הכוללת חדר צינתורים, מחלקה קרדיולוגית, מחלקת טיפול נמרץ לב ומחלקת טיפול ביניים.

גב' נעמי טוביה, מנהלת המכון לשיקום לב בלניאדו אומרת כי "אי ספיקת לב היא אחת ממחלות הלב הנפוצות בישראל ובעולם. במכון לשיקום הלב בלניאדו אנחנו מציעים למטופלים תכנית שיקומית הוליסטית הכוללת מעקב של רופא, דיאטנית ופיזיותרפיסטית ביחד עם פעילות גופנית קבועה. השיפור שחווים המטופלים הוא משמעותי. אני שמחה על ההיענות של הציבור להזמנה שלנו ליום העיון ומאמינה כי המשתתפים קיבלו מידע שיועיל לבריאותם".