פרסומת היכל התרבות
מסיבת רייב סוכות נתניה  סיכום אירועי סוכות בנתניה מסיבת רייב סוכות. צילום: עיריית נתניה

אירועי חול המועד סוכות שהתקיימו בנתניה הסתיימו בהצלחה עם אלפי מבקרים שנהנו ממגוון אטרקציות לכל המשפחה.

פסטיבל בינלאומי לגיטרה, מופעים, הצגות וסרטים הם רק חלק מהאטרקציות מהם נהנו תושבי העיר.

חגיגה של ממש התקיימה בחול המועד סוכות בנתניה: פסטיבל "פניני גיטרה"– הפסטיבל הבינלאומי לגיטרה קלאסית בנתניה חגג השנה עשור עם מיטב האמנים מרחבי הארץ והעולם, ביניהן הגיטריסטיות שרה מגון וטרציסיה ביאנצ'יני בנות ה-18 מהעיר התאומה קומו שבאיטליה.

כמו כן ניגנו במסגרת הפסטיבל אמנים מהמובילים בישראל ואמני גיטרה קלאסית בעלי שם בינלאומי. הפסטיבל התקיים במתחמים שונים בעיר ובהיכל התרבות, וכלל גם סדנאות בניית כלי פריטה בהנחיית אלפרדו גונזלס, ולקינוח גם את התחרות הבינלאומית לנגני גיטרה סולו.

בין המשתתפים: רביעיית גיטרות "אקוורל", הרכב בריטי מהחשובים בעולם, גרגורי נוביקוב, בוגר האקדמיה למוסיקה בנובוגרד, שזכה בפרס ראשון בתחרויות לגיטרה ברחבי העולם. זמרת הסופראן, קרן הדר, סרגיי מטוחין, מקהלת ניצן, וזיו קוז'וקארו, מלחין ומנצח העושה חיל בארץ ובעולם כמוסיקאי, יוצר ומבצע.

עוד במסגרת אירועי סוכות, נהנו אלפים ממופע מרהיב בפארק אגם החורף של ישי לפידות עם מועצת השירה היהודית, אשר אירחו את ענק הזמר החסידי הבינלאומי יעקב שוואקי.

בכיכר העצמאות החדשה התקיימו אירועים מגוונים לכל המשפחה: מרתון ריקודים סלוניים והרקדת סלסה סוחפת, מגוון הצגות ילדים, "ארץ עוץ שלי", "מניפה קסומה" ו"הענק וגנו" והקרנות סרטים על גבי מסכי הענק שבכיכר.

 

 

גם הצעירים המקומיים לא יצאו מקופחים. כ-4,000 מהם הגיעו כדי לסגור את העונה החמה וחגגו במסיבת "רייב סוכות" – מסיבת ענק שהתקיימה ברחבת החניון של אצטדיון העיר.