פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית פותחת את עונת המופעים תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. צילום: נורית מוזס

חובבי התרבות שביניכם כבר לא צריכים להרחיק לכת עד תל אביב כדי ליהנות ממוסיקה קלאסית. תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית פותחת את עונת המופעים עם היצירה 'מלך האלים ומלך האנגלים'.

עם רפרטואר אטרקטיבי, תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, היחידה שמופיעה בקביעות בכל רחבי הארץ, מציעה בילוי איכותי בשילוב יציאה מהבית.

בפתיחת העונה של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תועלנה 2 יצירות שהחוט המקשר ביניהן הן דמויות של מלכים, השייכים לעולם הדמיון: האחד – מלך האלים מהמיתולוגיה הרומית, ”יופיטר“ - בסימפוניה מס‘ 41 (האחרונה), של מוצרט, שתושמע בחצי הראשון של הקונצרט, והאחר – המלך הנערץ מ“המיתולוגיה האנגלית“ - "המלך ארתור", ביצירתו של פרסל. 

למרות שאינם בני אנוש, לשני יצירי הדמיון הללו נקשרו כתרים, עלילות גבורה וסיפורי אגדה רבים מספור, עד כי יקשה להבדיל בין מציאות לדמיון.

לביצוע המלך ארתור מצטרף האנסמבל הקולי מיסוד התזמורת, שזכה לביקורות ולתגובות נלהבות בהופעותיו הקודמות עם התזמורת, והפעם עם המוזיקה המרגשת והמפתיעה של פרסל, האוצרת בתוכה להיטים ידועים רבים, כגון הפסקליה לסולנים ולמקהלה, אריית הגאון הקפוא ומקהלת האנשים הקפואים.

מנצח: שלו עד אל
האנסמבל הקולי של התזמורת:
סופרן - רוויטל רביב, הדס פארן, רעות וונטוררו
טנור - משה הס, חגי גריידי, איתן דרורי
אלט - אלון הררי – קונטרה טנור, אביטל דרי
באס - גיא פלץ, יאיר פולישוק 

מחיר כרטיס: 145-90 שקלים.

מופעים נוספים בסדרת הקונצרטים בעונה החדשה (שעת תחילת הקונצרטים 20:00):
פרלוד לשנסון - יום ה', 28.1.16
הכינור הוירטואוזי – מוצ"ש, 27.2.16
שר היער – יום ה', 14.4.16
ארואיקה – יום א', 8.5.16
קרנבל החיות למבוגרים – יום ג', 14.6.16
וינה – 8.12.1813, יום ה', 7.7.16