פרסומת היכל התרבות
 פסטיבל אמנות בבתים וברחובות נתניה תמונה: עיריית נתניה

פסטיבל תרבותי ביוזמת עיריית נתניה, עמותת היכל התרבות, תנועת תרבות ושותפים נוספים מציג עם פסטיבל אומנות בחול המועד בנתניה

פסטיבל אינזואגדה מתקיים בנתניה, זו הפעם העשירית ומהווה ביטוי של מהפכת תרבות אזרחית שמדבקת ומחברת אליה תושבים שרוצים להיות חלק ומבקשים ליצור יחד תרבות יחד.
הפסטיבל יוצא אל הפועל בהובלה ובתמיכה של תנועת תרבות, עמותת קו תרבות, עיריית נתניה, היכל התרבות העירוני, רשת מתנ"סי צפון העיר, רשת מתנ"סי מזרח העיר, ונתמך גם על ידי משרד התרבות והספורט.
"החבר'ה מאינזואגדה סיפרו מה הם עושים ואיך הם פועלים בשכונות בנתניה, זה הזכיר לי את הפעילות שלנו... החלטתי להצטרף... סיפרתי על העיר שלנו, וגם על האנשים שלא האמינו... הוכחנו בגדול שעם עבודה, פרגון והרבה כשרון הפכנו את עירנו למותג של הצלחה תרבותית".אמר חיים אוליאל, שליווה את יוזמי הפסטיבל ב-2018 והופיע בו באותה השנה.
הפסטיבל מתארח בבתים, חצרות וברחובות נתניה. אמנים מכל התחומים ימלאו ביצירה מקורית שלוש שכונות בעיר. הקהל שמגיע לפסטיבל מקבל תכנייה להיצע רחב של הופעות, תערוכות, סדנאות ושלל אירועי אמנות.
"אני ממש מתרגשת שהפסטיבל מתקרב, בכל שנה אנחנו מחכים לראות איך פתאום הרחובות משתנים והחצרות מתמלאים בהופעות ובשמחה גדולה. השנה בחרתי לארח בבית שלי, להביא הופעה שאני אוהבת ותרבות שאני אוהבת ולהפגיש אותה עם השכנים והחברים שלי." אמרה קורל אלקריף, בת 25, מארחת בפסטיבל.
יוזמי ומשתתפי הפסטיבל מוצאים ערך רב בלהפיק את האירוע בפעם העשירית דווקא עכשיו, בתקופה החברתית המתוחה השוררת בימים אלה.
יפתח ביבר, ממפיקי ויוזמי הפסטיבל: ''זה מחדד אצלינו את ההבנה שלתרבות יש את היכולת ליצור מפגש אנושי אמיתי, הפורץ את גבולות המסכים והדעות הנחרצות. אצלינו אנשים מכל הזהויות והתרבויות יכולים להפגש באותה חצר, לשמוע ולראות הופעה, להתרגש מיצירה ולהכיר זה את זה באמת."
פרטים נוספים באתר העירייה

16-18 באוקטובר| נתניה | כניסה חופשית