פרסומת היכל התרבות
 המופע של להקת חבצלות נתניה התקיים בחנוכה צילום: נורית מוזס ונמרוד גליקמן

המופע המסורתי של להקת "החבצלות" המתקיים מדי שנה בחנוכה היה השנה מרגש במיוחד - שולה שמידק מנהלת "החבצלות" מסיימת את תפקידה אחרי 27 שנה

מידי חג חנוכה מתקיים מופע חבצלות ובו משתתפות כל הלהקות מגדול ועד קטן. מופע מלא בתנועות, תלבושות, שירים ומחולות שאין שני לו ובכל פעם מחדש מצליחות הלהקות להדהים את הקהל במקוריות ובאיכותן הגבוהה בעזרת הכוריאוגרף הבינלאומי- ליאור תבורי ומנהל החזרות המקצועי אלון מלכה, אשר התחילו את דרכם כרקדנים מוכשרים בחבצלות.

7 הלהקות מייצגות את נתניה בטקסים, באירועים, בפסטיבלים בארץ ובעולם בפני קהילות יהודיות ובחילופי תרבות עם ערים תאומות.
המופע הוקדש לפרידה משולה שמידק, שבמהלך 27 השנים האחרונות היא הרוח של הלהקות וכמו שקוראים לה הרקדנים "המלכה והאם", מנהלת הלהקות, אשר עשתה לילות כימים בשם הצלחת החבצלות החל מתפירת תלבושות ועד הבאת הלהקות להשתתפות בטקסים בינלאומיים. 
מחליפתה של שולה היא האמנית והיוצרת, עירית כהן רז, שהחלה לתת את "צעדיה" למען הצלחת הלהקות.
כיבדו בנוכחותם ראש העיר מרים פיירברג-איכר ויו"ר הסתדרות הציונית יעקב חגואל, שברכו והודו לשולה, לצוות ולרקדנים על עשייה ענפה וייצוג הממלכתי שהם מביאים עימם בחן, במחול וכישרון רב.

מנכ"ל עמותת היכל התרבות העירוני נתניה, בני אפרים, נשא דברים ואמר בין היתר "שולה והחבצלות, החבצלות ושולה, כרוכים אחד בשני בכל יום זה 27 שנה. המלחמה שלך על כל ילד, לעשות כל מה שאפשר על מנת שימשיך לרקוד, להגיע לכל בית ספר ולהילחם על הגדלת השורות ובכלל – המלחמה שלך על הלהקות. על תלבושות מרהיבות עין, על הצלילים, על ליאור ואלון, לשמור עליהם, להגן ולפרגן לכל אחד מהם ועל עוד המון עשייה מבורכת. על כך התודה הגדולה"

עירית כהן רז מוסיפה: " דרך הריקוד והזמר העברי היא דרך נפלאה להעמיק שורשים בארץ האהובה שלנו ולהתחבר אליה ואל תרבותה הייחודית. להקות המחול הייצוגיות "חבצלות" הן דוגמא קלאסית לכך. כבר בזמן החזרות נכבשתי בביטויי האכפתיות, האהבה , המסירות ותשומת הלב הבילתי מתפשרת שמיושמים בתוך הגוף המיוחד הזה ואני, אמנית רב תחומית שהאומנות והיצירה הם נר לרגליי, מבינה כמנה אושר מביא תחום הריקוד לכל הרקדנים שלנו כמה העצמה וגאווה אפשר לפתח בדרך זו."