פרסומת היכל התרבות
פסטיבל אינזואגדה  פסטיבל אינזואגדה חוזר לרחובות נתניה פסטיבל אינזואגדה

פסטיבל אינזואגדה - פסטיבל אמנות בבתים וברחובות חוזר לנתניה ויתקיים במספר מוקדים בעיר

פסטיבל אינזואגד מתארח בבתים, חצרות וברחובות נתניה. כ-100 אמנים מכל התחומים ימלאו ביצירה מקורית ארבע שכונות בעיר. הקהל שמגיע לפסטיבל מקבל תכנייה להיצע רחב של הופעות, תערוכות, סדנאות ושלל אירועי אמנות.

הפסטיבל יתקיים בין 12-16.9 ויכלול הופעות מוזיקה, מחול, תערוכות וסדנאות בין השעות 17:30-23:00 וביום שישי בין השעות 12:00-15:00

הפסטיבל יתקיים בשכונות הבאות: 12.9 נאות הרצל, 13.9 דורה, 14.9 נאות גנים, 15.9 מרכז העיר, 16.9 נאות הרצל.

מי שעומד מאחורי הפקת והובלת האירוע הינם חעמותת פסטיבל בשקל, תנועת תרבות, עיריית נתניה, היכל התרבות העירוני, מנהלת מרכז העיר ואגף נוער וצעירים, רשת מתנ"סי צפון העיר, רשת מתנ"סי מזרח העיר והרשות הלאומית לביטחון קהילתי, ונתמך על ידי משרד התרבות והספורט.

''השכנים, ביום יום אין לנו איתם כלום. ביום של הפסטיבל היה לי איתם המון" אומר יוסי נעים, מארח בפסטיבל שפותח את ביתו. "פתאום השכנים באו לבלות אצלי כשבדרך כלל אנחנו בכלל לא מדברים. אני שמחתי לארח והרגשתי כאילו זה האירוע שלי. לא הייתי מודע שזה מה שיהיה בכל השכונה בכזה סדר גודל, כשקלטתי אמרתי 'וואו איזה כיף שאני שותף לעניין הזה'. אני גאה שאני מארח".

בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות העירוני "נתניה ממצבת את עצמה כעיר של פסטיבלים בתחומים שונים ומגוונים, המיועדים למגוון אוכלוסיות רחב ובפסטיבל זה באה לידי ביטוי חשיבות עשייה תרבותית מיוחדת במינה בה משתתפים תושבי שכונות העיר, אמנים צעירים בראשית דרכם ותושבים שוחרי תרבות. כבר שנים שעמותת היכל התרבות תומכת ומקדמת את פסטיבל "אינזואגדה" מתוך שיתוף פעולה נפלא בין העמותה לבין תנועת תרבות ועמותת פסטיבל בשקל הפועלים בשכונות. שיתוף פעולה הבא לידי ביטוי בפסטיבל זה ובתחומים נוספים".