פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
יום הזכרון 2,500 איש נכחו בעצרת הנוער המרכזית ליום הזיכרון צילום: עיריית נתניה

בני נוער מכל רחבי העיר גדשו את כיכר העצמאות בנתניה בעצרת הנוער המרכזית לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. הממונה על הנוער, שירי חגואל סיידון: "חשוב לנו שהנוער יבין את העוצמה והכוח שיש להם יחד. גאה בבני הנוער שהגיעו בהמוניהם"

לאחר שנתיים של קורונה, חזרה העצרת המרכזית ליום הזיכרון לחללי צה"ל לכיכר העצמאות בנתניה, אליה הגיעו בשלישי בערב בני נוער מכל רחבי העיר. תנועות הנוער וארגוני הנוער הפגינו נוכחות מרשימה ולקחו חלק פעיל בטקס – בהם מועצת הנוער העירונית, צופים, צופי ים, מכבי צעיר, אריאל, בני עקיבא, הנוער העובד וכנפיים של קרמבו.
לטקס מגיעות מדי שנה משפחות שכולות ואורחים רבים והכיכר הייתה גדושה בכ-2,500 משתתפים ואורחים. יש לציין כי על הטקס אחראי אגף הנוער והצעירים בראשות מאריתו קבדה, דורון גלאם והגר כהן, זאת בשיתוף עם היכל התרבות העירוני.
את הטקס כיבדה בנוכחותה סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון, הממונה על הנוער והצעירים. אליה הצטרפו חברי מועצה ומכובדים נוספים ובהם סגן ראש העיר, אדיר בנימיני, וכן חברי המועצה ציפי קפל ועקיבא יצחקי, שאף השתתף בטקס.
עוד נכחו כל העוסקים בחינוך הן בעירייה והן בהנהגת ההורים - ראש מנהל חינוך, אתי דהן, ראש מטה מנהל חינוך שלומי רוקח, יו"ר הנהגת ההורים שי בראון וחברי הנהגת ההורים אודי ארביב ובני אהרון. כמו כן, כיבדו גם נציגי ועד מרכז העיר לרבות רז משולם, אופירה חסיד ועירית גולני.
שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר, התייחסה לעצרת החשובה ואמרה: "החשיבות בעצרת הנוער היא החיבור בין כל בני הנוער מכל קצוות העיר. חשוב לנו שהנוער יבין את העוצמה והכוח שיש להם יחד והעצרת הוכיחה זאת. אני גאה בבני הנוער שהגיעו בהמוניהם וכיבדו את היום ואת הנופלים בצורה כל כך רצינית ומכובדת. לשמחתי, הוצאנו אוטובוסים לכל העיר לנקודות איסוף כדי לסייע לתנועות הנוער להגיע לעצרת בצורה נוחה ומיטבית".