פרסומת היכל התרבות
רחוב הרצל סיורים בעיר נתניה ללא תשלום רחוב הרצל | תמונה: עירית נתניה 

משרד התיירות מרחיב את הסיורים המוצעים בחינם מעתה יתקיימו בנתניה סיורים מודרכים על ידי מורי דרך, ללא עלות

רחוב הרצל 

מיזם הסיורים של משרד התיירות מתרחב מאתרי רשות הטבע והגנים להערים השונות, בהם גם נתניה. מעתה יתקיימו בהעיר סיורים מודרכים על ידי מורי דרך מוסמכים, אשר יוצעו לציבור בחינם – רק להירשם ולהצטרף.
הסיור "מחוף לחוף בנתניה" יתקיים בימי רביעי החל מ – 1.5 בין השעות 16.00 – 18.30 והסיור "רחוב הרצל בנתניה – סיפורה של עיר דרך רחוב אחד" יתקיים בימי שישי בחודשים מאי ויוני בין השעות 9.30 - 12.30.

את הסיורים המודרכים מתקצב משרד התיירות בעלות כוללת של כ - 25 מיליון שקלים. פרטים והרשמה: אתר רשות הטבע והגנים.
שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לתושבי העיר נתניה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, וליהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע. אז קחו מורה דרך וצאו לטייל".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על היוזמה החשובה, שנועדה לחשוף את מכמני הערים השונות בפני הציבור הרחב. לנתניה היסטוריה מרתקת הקשורה קשר אמיץ עם תקומתה של המדינה וכיום היא נהנית ממוקדי תרבות ופנאי ומנופים ייחודים. אני מזמינה את הציבור הרחב להירשם לסיורים וליהנות."

אפרים בולמש, משנה לראש העיר, הממונה על התיירות: "סיורים אלה מצטרפים לסיורים שמוציא מוזיאון נתניה וכן סיורים שמקיימים מדריכי תיירות רבים באופן עצמאי ברחבי העיר לרבות בשבתות. לשמחתי יש ביקוש גדול לסיורים בנתניה שמציעה חוויה קולינרית, סיורי אופנה, גרפיטי וסיורים במוקדי תיירות ואטרקציות. המגוון הוא רחב מאוד ונתניה בהחלט על המפה."