יוסי בן שטרית עם הגביע  ילדים ב' של בית"ר טוברוק עלו לחצי גמר גביע המדינה יוסי בן שטרית עם הגביע

לאחר שבשנה שעברה הוביל יוסי בן שטרית את קבוצת נערים א' של המועדון לזכיה בגביע, השנה מתקרבת לגמר קבוצה נוספת בהדרכתו: "תמיד כיף להגיע למעמדים הגדולים"

הקבוצה עלתה לחצי גמר לאחר ניצחון 3-1 על צעירי טייבה

 

יוסי בן שטרית עם הגביע 

הגרלת חצי הגמר תתקיים בחמישי, היריבות האפשריות: מכבי חיפה, הפועל ב"ש והפועל פ"ת.
לאחר שבשנה שעברה קבוצת הנערים של בית"ר טוברוק זכתה בגביע המדינה, השנה זוהי קבוצת ילדים ב׳ שעושה חיל במסלול הגביע - ובשבת האחרונה העפילה לחצי הגמר של המפעל לאחר ניצחון ביתי 3-1 על צעירי טייבה.

טוברוק שלטה במגרש לכל אורך המשחק ואף עלתה ליתרון בשליש הראשון משער של רואי שבת. בשליש השני הכפיל עידן טוקלומטי את התוצאה, ולמרות שער מצמק שספגה בפתיחת השליש האחרון של המשחק הצליחה טוברוק לסיים עם הניצחון, ואף להגדיל את התוצאה מכיבוש של בר כהן. ביום חמישי תתקיים הגרלת חצאי הגמר, שייערכו באצטדיון רמת גן ב-18 באפריל. מלבד טוברוק העפילו למעמד מכבי חיפה, הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה.

יוסי בן שטרית, מאמן הקבוצה  "למרות המעמד השחקנים לא התרגשו והפגינו יכולת גבוהה על המגרש. שלטנו בנעשה על המגרש לכל אורך המשחק, הגענו להרבה מצבים והחמצנו לא מעט, ועם קצת יותר חדות יכולנו גם להגדיל את התוצאה". עוד הוסיף על חצי הגמר "תמיד כיף להגיע למעמדים הגדולים של העונה ולשחק על תארים, ולשחקנים צפויה חוויה באצטדיון ענק. להגיע לחצי הגמר לצד חיפה, ב"ש ופ"ת זה בהחלט מכובד. כל הגרלה תהיה קשה בשלב הזה, ואני מאמין שאנחנו גם נהיה הגרלה קשה למי שיפגוש בנו. בכל מקרה נצטרך להגיע מרוכזים יותר, לנצל טוב יותר את המצבים מול השער, ולתת את המקסימום בשביל להביא למועדון המיוחד הזה עוד תואר".

בעלי הקבוצה אריק איזיקוביץ׳: "בן שטרית לקח על עצמו את הקבוצה באמצע העונה ובהחלט רואים את מגע הקסם שלו. מה שלא יהיה השחקנים צריכים להינות מהחוויה כי לא כל יום מגיעים למעמד כזה, ואם הם יביאו את היכולת שלהם למגרש יש להם יכולת לנצח כל קבוצה".