קבוצת נערים ב' חוגגים נצחון ילדים ב (שנתון 2003) ניצחו את מכבי נתניה בדרבי 2-0 קבוצת נערים ב' חוגגים נצחון

ביום שבת האחרון הגיעה קבוצת ילדים ב של יוסי בן שטרית למפגש עירוני מסקרן מול מכבי נתניה במגרשה של האחרונה "שפירא"

המשחק נפתח כמו דרבי אמיתי עם הרבה מתח ועם ומשחק אחראי של שתי הקבוצות כאשר בשליש הראשון שתי הקבוצות ממעטות להגיע לאיומים רציניים על השערים.

 השליש השני התפתח כאשר שחקני טוברוק שולטים במרכז השדה ומגיעים למצבים נוחים וטובים ליד השער אולם לא משכילים לכבוש וגם השליש השני הסתיים ללא שערים. 

בשליש האחרון השליטה של טוברוק בשדה השתלמה וכבר בתחילתו כבש כאמיל ג'אברה את הראשון לאחר שבעיטה של פלג בשירי נהדפה על ידי השוער הנתניתי. שחקניו של בן שטרית לא הסתפקו בשער הראשון והמשיכו לשלוט בשדה ולהגיע למצבים ובאמצע השליש השלישי כבשו את השני גם הוא מרגלי כאמיל ג'אברה.
גם לאחר השער המשיכו שחקני טוברוק ללחוץ את הגנת מכבי נתניה והגיעו למצבים נוחים ורק יכולת טובה של שוער מכבי נתניה מנעה תוצאה גבוהה יותר.
מדובר במשחק הראשון של הסיבוב השני וכרגע מדורגת טוברוק בצמרת הגבוהה של הטבלה.
המאמן המנצח יוסי בן שטרית: "דרבי הוא תמיד משחק מעניין ומיוחד עבורנו. במהלך כל השבוע דיברתי עם השחקנים על החשיבות של הדרבי אבל לא פחות על המטרה שלנו לשחק כדורגל נכון טוב ואיכותי. אני שמח שככל שהתקדם המשחק הילדים נכנסו טוב לעניינים והציגו כדורגל משכנע וטוב. זו השנה הראשונה שהשנתון הזה משחק על מגרש שלם וככל שעובר הזמן אנחנו הופכים להיות קבוצה טובה ויעילה מאוד ואני מקווה שנמשיך לראות את פירות ההתקדמות בהמשך העונה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שמלווה אותנו כל השנה בראשות מוטי איווניר והמאמנים וכמובן למנהלת הקבוצה מיטל מימוני, לשי תשובה עוזר המאמן להורים ולכל מי שדוחף מבחוץ וכמובן לשחקנים הנפלאים על מה שהם".