לידור חדד חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק לידור חדד חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק לידור חדד חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק

לידור חדד פותח את העונה בסערה עם חמישה כיבושים בשישה משחקים ומלכות השערים הזמנית בליגה

ללידור חדד (18.5) חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק יש הרבה סיבות לחייך לאחרונה, יותר נכון חמש סיבות כאלו.

חמשת השערים שכבש החלוץ מתחילת העונה בשישה משחקים, מציבים אותו זמנית בראש טבלת מלכות השערים בליגה ושומרים את קבוצתו בצמרת הגבוהה של הטבלה. 

לידור, המתגורר באבן יהודה, החל את דרכו בטוברוק כבר בגיל 6 ועבר בכל קבוצות המועדון עד להגעתו לקבוצת הנוער.
בעונה שעברה, בה סבל מלא מעט פציעות כבש החלוץ 9 שערים, אולם העונה היא כבר אופרה אחרת. לאחר שלא כבש במחזור הראשון כבש חדד במשך ארבעה מחזורים רצופים כולל צמד מול בני יהודה.
מה מביא אותך לפתוח את העונה בכזה קצב גבוה?
לידור: "כבר מהפגרה עבדתי קשה מאוד, גם באימוני כושר וגם בשיפור של אלמנטים ספציפיים במשחק כגון מיקום וסיומת.. בנוסף עבדתי עם המאמן המנטלי של המועדון יגאל הלל שנתן לי הרבה ביטחון בתקופה האחרונה ומאפשר לי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי במגרש. הייתה לי תמיכה ואמונה רבה מהמועדון והצוות המקצועי שהשרו עלי הרבה ביטחון לקראת פתיחת העונה ואני שמח שיש לזה תוצאות מהירות."
"פתיחת העונה הטובה הזו לא הייתה יכולה להתרחש בלי החברים לקבוצה. אנחנו יחידה מאוד מלוכדת ומגובשת, תמיד נמצאים שם אחד בשביל השני וההצלחה האישית שלי היא רק חלק קטן מהחשיבות של ההצלחה הקבוצתית שלנו."
בתחילת העונה הצטרף פיני בלילי לצוות האימון כמאמן חלוצים, יש לזה השפעה?
לידור: "ברור, לעבוד לצד חלוץ עבר בקנה המידה של פיני זה כבוד גדול ואני לומד ממנו כל אימון משהו חדש. אני יכול לומר ב-100 אחוז שהכלים החדשים שאני מקבל ממנו עוזרים לי מאוד במשחקים."
מה השאיפות שלך להמשך העונה?
לידור: "השאיפה שלי היא להוביל את הקבוצה קדימה לצמרת הגבוהה ולהצלחות גם במסגרת הליגה וגם במסגרת הגביע ולהמשיך ולהבקיע ולעזור לקבוצה שלי לנצח. זכייה במלכות השערים יכולה להיות בונוס יפה.

ומה לגבי העתיד?
לידור: "אני חיי בהווה ולא בעתיד ומתרכז בהצלחה של המועדון והקבוצה. אבל אין ספק שאני נמצא בחממה מעולה לכישרונות שהוכיחה את עצמה בעבר ונותנת את הכלים הטובים ביותר לשחקן להתפתח בין עם על המגרש ובין עם מחוצה לו".
איך היתה החוויה בשנה שעברה לההתאמן בוייסבאדן בליגה הראשונה בגרמניה לנוער?
לידור: "למדתי המון מהתקופה הקצרה שם. התשתיות בגרמניה פשוט מדהימות וההכרות עם השחקנים הגרמנים תרמה לי רבות. אני מקווה שגם בעתיד אזכה לחוות את החוויה האירופאית".
עוד מילה על מה זה טוברוק בשבילך?
לידור: "טוברוק זה בית. מגיל 6 אני במועדון ויש סיכוי טוב שביליתי על הדשא בטוברוק יותר מאשר בבית שלי. האנשים במועדון בין עם הצוות המקצועי ובין עם החברים בקבוצה הם כמו משפחה. אני רוצה להודות לאריק איזיקוביץ ולשלמה שרף על התמיכה והחיבוק החם לאורך כל השנים ואני שמח שאני יכול להחזיר להם עכשיו על המגרש על האמונה והתמיכה וכמובן לצוות המקצועי והמאמנים שליווה אותי בכל הקבוצות ובכל הגילאים".