שגיא מוקי וברק מלניק | צילום: רמי זרנגר האולימפיאדה נדחתה בשל הקורונה, אבל Visa תתמוך בשגיא מוקי שגיא מוקי וברק מלניק | צילום: רמי זרנגר

למרות שהאירוע הגדול בספורט העולמי נדחה בשנה, נבחרת Team Visa אליה משתייך הג'ודוקא מנתניה, הודיעה כי תמשיך ללוות את הספורטאים כל הדרך לטוקיו 2021

 

בשורה מעודדת לג'ודוקא הנתנייתי שגיא מוקי. בהמשך להודעת הוועד האולימפי על דחיית משחקי טוקיו 2020 ליולי 2021, זאת בשל משבר הקורונה, שלחה Visa מכתב ל-90 הספורטאים האולימפיים המרכיבים את Team Visa למשחקי טוקיו 2020, בהם אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, שהוא גם הישראלי הראשון בנבחרת זו. במכתב הביעה Visa את תמיכתה בהחלטת הוועד האולימפי וראש ממשלת יפן לדחות את מועד פתיחת המשחקים בשנה.

בנוסף, במכתב הדגישה Visa את מחויבותה לתוכנית התמיכה שלה בסגל של Team Visa, המונה 90 אתלטים מכל העולם במגוון ענפי ספורט, ואת גאוותה בחברי הסגל האולימפיים והפראלימפיים שלה. בנוסף הציעה Visa לכל ספורטאים אלה את ההזדמנות להאריך את שתוף הפעולה גם לשנת 2021 ולתמוך בהם במסלולם החדש לקראת משחקי טוקיו בשנה הבאה. כזכור, לפני מספר חודשים הודיע מנכ"ל Visa בישראל, ברק מלניק, כי מוקי, אלוף העולם ופעמיים אלוף אירופה, נבחר להיות הישראלי הראשון בנבחרת Team Visa .

חשוב לציין כי הנבחרת כוללת נציגים מ-43 מדינות, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה של Team Visa, ומונה למעלה מ-70 ספורטאים מצטיינים ביותר מ-30 ענפי ספורט, בהם הענפים החדשים שנכללים באולימפיאדה: גלישת גלים, סקייטבורד וטיפוס ספורטיבי. כמו כן, סגל Team Visa כולל אלופים אולימפיים, בכלל זה המתעמלת האמריקאית סימון ביילס והשחיינית האמריקאית קייטי לדקי.

מאז הקמתה בשנת 2000, מנתה הנבחרת של Team Visa כמעט 500 ספורטאים וספורטאיות, אשר נבחרו על סמך הישגיהם הספורטיביים, תכונותיהם והמסע האישי שעשו. יחד ולחוד הם מייצגים רבים מערכי המותג ש-Visa מציבה בראש סדר העדיפויות שלה - שוויון מגדרי, השפעה חברתית וקידום עסקים קטנים.