כדורגל חופים חופים ריקים: ליגת כדורגל החופים עוזבת את נתניה כדורגל חופים

המפעל שהיה מזוהה כל כך עם נתניה לא יתקיים בה בקיץ הקרוב בשל חיסכון בתקציב. חבר המועצה לשעבר, יוסי דורון: "זה היה מפעל נדיר ומהנה, אבל כיום הוא חובבני ואין בו עניין. חבל". העירייה: "ההחלטה הינה בשל אילוצי תקציב".

 

כבר שנים ארוכות שליגת כדורגל החופים מזוהה יותר מכל עם חוף פולג בנתניה. מדי חודש יולי הגיעו אלפי חובבי כדורגל למתחם החוף ונהנו מליגת קצבית, תחרויות בינלאומיות וכמובן מהקבוצה המקומית, מכבי נתניה, שזכתה באליפויות מרגשות על החול החם.

בשבוע שעבר הודיעה העירייה כי התקבלה החלטה שלא לקיים השנה את הליגה בעיר ומשחקיה יועתקו לחדרה, זאת בשל רצון לחסוך בתקציב העירוני. "ההחלטה שלא לקיים השנה את ליגת כדורגל החופים בעיר הינה בשל אילוצי תקציב", נמסר מהעירייה. "הצענו לחברת אלוריה, המפיקה את משחקי הליגה, להעביר את קיום משחקי הליגה לשנת 2021 ואנו מצפים לתשובתם".

חבר המועצה לשעבר, יוסי דורון, היה אחד האנשים שפעלו לקיום הליגה בנתניה, בצוותא עם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר. "זה היה מפעל נדיר ומהנה, שכלל את נבחרת ישראל ורוב שחקני נתניה שיחקו בה. בני לם, תושב העיר, אימן את הנבחרת והגענו לתוצאות טובות, גם במיקום העולמי והאירופי", אמר דורון. "היה אז הרבה עניין, אבל ברגע שההתאחדות לכדורגל עזבה את הליגה לפני כמה שנים ולא נתנה לה חסות, הענף איבד מהעניין והפך חובבני וחסר משמעות. הכל בכאילו, חוץ מהיזם שנהנה מזה, אין בזה כלום ושום דבר. עצוב וחבל".