צילום: רן אליהו  קבלת פנים חגיגית לשגיא מוקי ואורן סמדג'ה צילום: רן אליהו

עיריית נתניה ערכה טקס קבלת פנים חגיגי לכבודם של שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו 2019 ומאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה המלווה את שגיא מגיל צעיר

צילום: רן אליהו 

אמש (יום א') ערכה עיריית נתניה טקס חגיגי לכבוד אלוף העולם בג'ודו לשנת 2019 שגיא מוקי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו אורן סמדג'ה. הטקס נערך בפלנתניה בנוכחות ראש העיר, מרים פיירברג- איכר וחברי מועצת העיר, ובמעמד שגריר יפן בישראל קואיצ'י אייבושי ורעייתו מוטקו אייבושי, יו"ר איגוד הג'ודו בישראל משה פונטי, ומנכ"ל האיגוד נועם גרינברג, בני משפחה וחברים ובהנחיית שדרנית הספורט והעיתונאית מירי נבו.

מוקי שגיא אמר באירוע "אני מאוד מתרגש, יש פה מקבץ של האנשים החשובים בחיי. אני רוצה להודות לראש העיר שמגיל קטן מלווה אותי- אני שומע ספורטאים רבים שרוצים לעבור לעיר נתניה בזכותך. למאמן שלי, אורן סמדג'ה שמכיר אותי, על הדרך הארוכה שאתה עובר איתי. לספונסרים שלי על הליווי והתמיכה, השקט שלכם עוזר לנו להתרכז אך ורק במטרה וכמובן להוריי המדהימים" 

אורן סמדג'ה אמר באירוע "למרות התארים הרבים שלי, היה חסר לי תואר אלוף עולם ואני חילחלתי את זה לספורטאים שלי ושגיא ספג זאת מגיל צעיר שהגיע אליי וזו המסורת שאנו מעבירים לכל הספורטאים שלנו. נתניה היא מודל לכל עיר בארץ- מודל להצלחה שכל ראש עיר חייב לאמץ אותו. הדרך בה תומכים בספורטאים ודואגים לספונסרים, שנותנים לספורטאי את היכולת להתאמן בשקט נפשי. נתניה מציגה 2 אלופים ירדן ג'רבי ושגיא מוקי. יש לי חלום להקים בית לאומי לג'ודו מקווה שזה יהיה כאן בעיר נתניה".

ראש העיר, מרים פיירברג- איכר "בחרנו לחגוג את תואר אלוף העולם יחד עם שגיא והמאמן אורן סמדג'ה דווקא בפלנתניה- במקום בו השמיים הם הגבול. העיר נתניה גאה בספורטאים שלה ואלה הם פירות השקעתנו. אני מכירה את שגיא מגיל צעיר מאוד, היו לנו ציפיות ממנו, אך ללא ספק הוא התעלה על כולם. עיר שלמה מחזיקה לו אצבעות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020".

עוד כיבדו בנוכחותם: אלון קצף, יו"ר ובעלים של חברת דיוויד שילד ופספורט כארד, ומנכ"ל החברה יואל אמיר, צבי נטע יו"ר מכשירי תנועה וחברת סוזוקי, שלמה אורן, משנה למנכ"ל החברה, ואורן אוחנה מנכ"ל חברת סוזוקי, משה ממרוד בעלים של חברת תדיראן ומשפחתו, ליאור רוזנפלד נשיא חברת סוכני ביטוח בישראל.