הפנינג גלישה | צילום: דורון כורש חגיגת גלישה בחוף קונטיקי נתניה הפנינג גלישה | צילום: דורון כורש

בסוף השבוע הקרוב ייערך הפנינג גלישה בחוף קונטיקי בנתניה, עם מוזיקה, דוכנים, מתחם אקספו ועוד שיפתח את תחרות אליפות העולם בגלישת גלים שתערך בעיר

הפנינג גלישה | צילום: דורון כורש

ארגון גולשי הגלים בישראל, ה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) ועיריית נתניה יארחו זו השנה הרביעית את תחרות "סיאט פרו נתניה 2019" (3000QS Seat Pro Netanya) כחלק מסבב המוקדמות העולמי בחוף קונטיקי - אחד החופים היפים והטובים בארץ לגלישה.
התחרות התחילה לפני ארבע שנים, ביוזמתו של יוסי זמיר, יו"ר ארגון גלישת הגלים בישראל ותתקיים השנה בין התאריכים 10-19 לינואר. בתחרות יתחרו 120 גולשים מכל העולם שמתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני.

לעיר נתניה יגיעו אלפי משתתפים, גולשים מקצועיים, חובבי גלישת גלים, משפחות וילדים שימלאו את בתי המלון, המסעדות והברים בעיר. בברים המקומיים יתקיימו במהלך השבוע ערבי גאלה, מיצגי אומנית של צלמים חובבי ים, ועוד.

הפניניג גלישה

הפנינג גלישה יתקיים בימים חמישי עד שבת הקרובים עם מוזיקה בניצוחו של די ג'י ינאי אסיף, דוכנים, מתחם אקספו של תצוגת גלשנים וציוד נלווה, רמפת סקייטבורד, תערוכת גלשנים של טובי השייפרים (מעצבי גלשנים) בארץ, מתחם אוכל ושתייה. תערוכת צילומי גלישה, סדנאות לילדים ועוד.
די ג'יי ינאי אסיף סיפר "השנה הבאנו חסות של MTV UP שמביאים לנו 8 די ג'יי'ס נחשבים, ממיטב הלייבלים בארץ עם מיטב הלהיטים, בנוסף נגנים יגיעו וינגנו יחד עם הדיג'ייס. מהמתחם תשודר תוכנית שתשודר ב- MTV, שידור לתחנת "רדיו הקצה" וכן לאופירה וברקו.

חדשות ספורט - חגיגת גלישה בחוף קונטיקי נתניה

תחרות גלישה בנתניה 

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים רפי ימין "גאווה שהתחרות מגיעה אלינו בפעם רביעית ברציפות. העיר פורחת, מאות תיירים מסתובבים ברחבי העיר בברים המקומים ובמסעדות. נתניה על המפה, זה חג לגולשים בישראל".