אייל סגל האם אוהדי מכבי נתניה יהפכו לשותפים בבעלות על הקבוצה? אייל סגל

הבעלים אייל סגל שוקל לאפשר לאוהדים להיכנס כשותפים ב-50% בניהול המועדון. האוהדים דווקא פסימיים: "ספק גדול אם המהלך ייצא אל הפועל" 

 

האם מכבי נתניה בדרך לשינוי המבנה הניהולי ושיתוף האוהדים בבעלות על הקבוצה? לאחרונה שוקל הבעלים אייל סגל צעדים בכיוון במטרה שאוהדי הקבוצה יוכלו לקבל כ-50% מזכויות הניהול של הקבוצה. יש לציין שכבר בתחילת הדרך הבהיר סגל כי הוא רואה באוהדים כשותפים ובסביבת המועדון ציינו כי לא פשוט עבורו להחזיק את הקבוצה לבד, דבר שמחייב השקעה של סכומי כסף משמעותיים בכל עונה. בקרוב, כאמור, עשוי הרצון של בעל הבית לעבור לפסים מעשיים. עם זאת, בדרך כלל נוהג סגל לעדכן את האוהדים בצעים משמעותיים באמצעות הרשתות החברתיות, דבר שלא נעשה הפעם.

האוהדים, מצדם, פסימיים לגבי האפשרות שהמהלך אכן יקרה. "כמו שאני מכיר את הקהל שלנו הסיכוי שזה אכן יקרה קטן מאוד ומדובר באפשרות תיאורטית בלבד", אמר האוהד בניה בנישתי. "כשיש בעלים המאמץ של האוהדים לנהל יהיה קטן יותר כך שאני סקפטי. זה רעיון של סגל שעולה מפעם לפעם בווריאציות שונות, אבל ספק גדול אם הוא ייצא אל הפועל". "אייל סגל הוא בראש ובראשונה אוהד הקבוצה ואני מאמין שיעשה עבורה את הטוב ביותר", הוסיף האוהד מתן דויטש. "יש בקרב הקהל לא מעט חילוקי דעות ולפי דעתי אם ירצה להמשיך ולנהל לבדו זה עדיף. רוב הקהל עומד מאחוריו בכל החלטה וכבעלים הוא עושה עד עכשיו מעל ומעבר למצופה".