איזיקוביץ' "שנים שענף הכדורגל הישראלי סובל מתרבות ספורטיבית לקויה והיעדר חינוך ומשמעת" תרבות ספורט לקויה שמצמיחה דור ספורטאים חסרי חינוך איזיקוביץ' "שנים שענף הכדורגל הישראלי סובל מתרבות ספורטיבית לקויה והיעדר חינוך ומשמעת"

בעלי קבוצת בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' שיגר מכתב חריף לשרת התרבות והספורט בדרישה להוביל לשינוי ייסודי ומידי בתרבות הספורט בישראל "חוסר חינוך ומשמעת בגילאים צעירים מחלחל ומביא להתנהגות בלתי הולמת, שכל קשר בינה ובין המצופה מספורטאים מקצועיים מקרי בהחלט"

איזיקוביץ' "שנים שענף הכדורגל הישראלי סובל מתרבות ספורטיבית לקויה והיעדר חינוך ומשמעת"

בעלי קבוצת הכדורגל ביתר טוברוק, אריק איזיקוביץ', שלח הבוקר (רביעי) מכתב חריף לשרת התרבות והספורט מירי רגב בדרישה לשינוי מהיסוד של תרבות הספורט והחינוך בכדורגל הישראלי. מכתבו נשלח בעקבות שורת תקריות חריפות שמעידות לדבריו על חוסר בחינוך ומשמעת של שחקני הכדורגל בישראל, אשר סובלים מתרבות ספורטיבית לקויה.
"שנים שענף הכדורגל הישראלי סובל מתרבות ספורטיבית לקויה והיעדר חינוך ומשמעת. תופעה זו, ששורשה טמון כבר בגילאי הילדים והנוער, מצמיחה שחקני כדורגל המייצגים ענף גוסס, נטול הצלחות ודרך ארץ. אותם שחקנים אשר לא זוכים למשמעת וחינוך בגילאים הצעירים, הופכים לשחקני ליגות בכירות אשר במקרים רבים אינם מצליחים לשמש דוגמא ראויה, ולא עומדים בדרישות אשר יש לצפות מספורטאים מקצועניים".
איזיקוביץ' הוסיף וכתב: "בימים האחרונים היינו עדים למקרה טרגי כששחקן ליגת העל, פגע לכאורה על פי החשד לאחר ששתה אלכוהול בארי נשר ז"ל והביא למותו, וחמור מכך, ברח ממקום האירוע מבלי לטפל בנער השרוע על הכביש, כך כאמור על פי כותרות העיתונים מהימים האחרונים. מדובר במקרה קיצון אשר רק מדגיש בעבורי פעם נוספת היעדר החינוך והמשמעת בקרב מועדוני הכדורגל בישראל המחנכים בני נוער"
איזיקוביץ סיכם את מכתבו לשרה בדרישה: " אני קורא לך גבירתי, להשתמש בכוחך כשרה הממונה ולדרוש כי כלל מועדוני הכדורגל בישראל יאמצו את תרבות הספורט של ביתר טוברוק ויבנו יסודות בריאים וטובים דורות קדימה. מועדוני הכדורגל בישראל חייבים להבין כי יש בידיהם אחריות כבדה, וביכולתם לעצב את פני הנוער הישראלי- לחיוב אך גם לשלילה. ועל כן, יש לקבוע נורמות ברורות, ולהתנות קבלת תקציבים בעמידה באותן הנורמות.