בנות נתניה ניצחו את בנות אילת ונשארה בליגת העל בנות נתניה ניצחו את בנות אילת ונשארה בליגת העל בנות נתניה ניצחו את בנות אילת ונשארה בליגת העל

השחקניות של אלון שרייר הגיעו למשחק המבחן מול המקום השני בלאומית, ניצחו 0:3 וישחקו גם בעונה הבאה בליגה הבכירה. המנהלת המקצועית, שלי ישראל: "ידענו שזה משחק של להיות או לחדול"

קבוצת הנשים של בנות נתניה שרדה בליגת העל לאחר שגברה במשחק המבחן 0:3 על בנות אילת. הקבוצה של המאמן אלון שרייר סיימה את העונה הסדירה במקום השמיני והלפני אחרון עם 12 נקודות, בעוד האחרונה הפועל פתח תקוה נשרה לליגה הלאומית. הפועל באר שבע עלתה לליגת העל וכאמור סגניתה בנות אילת התמודדה במשחק בודד באצטדיון רמת גן על הזכות לשחק בליגה הבכירה בעונה הבאה. נתניה, שהייתה נחושה יותר, ניצחה 0:3 ושרדה. ארבע זרות שיחקו העונה בנתניה – שתיים מניגריה, אחת מקנדה ואחת מארצות הברית. הקנדית קם אזוריקה סיימה כמלכת השערים של הקבוצה עם 7 שערים. יטונדה אדבויאג'ו הוסיפה 6 שערים. 

"ידענו שזה משחק של להיות או לחדול ואני שמחה שניצחנו ונשארנו בליגה", אמרה המנהלת המקצועית של הקבוצה, שלי ישראל. "בסופו של דבר זוכרים את הסוף והתאמצנו לעשות אותו מתוק. הייתה עונה לא קלה, כיוונו יותר גבוה אבל במשחק האחרון עשינו מהלימון לימונדה. אני מקווה שבעונה הבאה הקבוצה תתברג הרבה יותר גבוה בטבלה ותהיה גורם משמעותי בליגה".