אוהדי מכבי נתניה מכבי נתניה מריחה את הפלייאוף העליון על אף טעויות שיפוט אוהדי מכבי נתניה

תחושת חמוץ מתוק עוברת על אוהדי מכבי נתניה שמצד אחד חווים עונה חלומית עם קבוצתם בליגת העל אחרי שזו עלתה מהליגה הלאומית ומצד שני סובלים מטעויות שיפוט קשות פעם אחר פעם

מכבי נתניה בעונה חלומית על אף טעויות השיפוט קשות.

אין ספק שמכבי נתניה נמצאת באחת התקופות הטובות שידעה הקבוצה מזה שנים, הקבוצה המקומית שרק בעונה שעברה שיחקה בליגה הלאומית עלתה לליגת העל ומציגה כדורגל אדיר. אך עם כל הכבוד לטוב שמספקים לנו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי של הקבוצה אי אפשר להתעלם מטעויות השיפוט הקשות שמעכירות את האווירה בכדורגל הישראלי כולו. במשחק שנערך אתמול (יום א') באצטדיון העירוני בו אירחה את בני סכנין, היה זה תורה של מכבי נתניה (שוב) לספוג את טעויות השיפוט וחניכיו של סלובודאן דראפיץ' שיכלו להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון אם רק היו מנצחים נותרו מקופחים. היהלומים המקומיים עלו למגרש במטרה אחת והיא לנצח ואף עלו ליתרון כבר במחצית הראשונה  אך החלטה שגויה של שופט המשחק, בדקות הראשונות של המחצית השניה הובילה לוהרחקתו הלא מוצדקת של החלוץ דייא סבע והותירה את נתניה בעשרה שחקנים. המשחק נחתם בתוצאה תיקו 1:1 אחרי גול שספגו המקומיים בדקה ה-89.

בסוף המשחק תפסנו לשיחה קצרה את ברוך טייאר, אחד מאוהדי הקבוצה הותיקים ושמענו ממנו איך זה מרגיש מהיציע.

איך התחושות שלך אחרי המשחק?

האמת היא שהתחושות מעורבות, מצד אחד אני שמח וגאה בשחקנים שנתנו את הנשמה שלהם על המגרש ושיחקו כדורגל ברמה הגבוה ביותר אבל אני גם מאוכזב וכועס על השופט שהחלטתו השגויה טרפה את הקלפים עבורנו ונותרנו בחיסרון מספרי שבסופו של דבר  גם הביא לקח שספגנו גול בדקה 89 והפסדנו שתי נקודות. הפעם זה היינו אנחנו שנפגענו מטעויות השיפוט אבל הבעיה היא של כלל הכדורגל בארץ , ולא ספציפית נגדנו הרי שבכל משחק ומשחק העונה ישנן טעויות שיפוט קריטיות ויש קבוצה שיוצאת מקופחת הפעם ולא בפעם הראשונה זה אנחנו.

אתה אוהד של הקבוצה ומלווה אותה כבר למעלה מארבעה עשורים, אחרי שבעונה שעברה הייתם בליגה הלאומית, האמנת שבעונה הנוכחית תלחמו על הפלייאוף העליון?

בתחילת העונה, שבעצם עלינו מהליגה הלאומית המטרה הייתה ברורה לשחקנים ולנו, להשאר בליגת העל, אני לא חושב שמישהו אז העז לחלום על פלייאוף עליון אבל מכבי נתניה היא קבוצה עם אופי שהוכיחה השנה שבעזרת האנשים הנכונים השמים הם הגבול בתור אוהד ותיק אני יכול לומר לך בפה מלא גאווה שזו אחת העונות הטובות ביותר של הקבוצה ושחלומות מתגשמים לאלה שמעזים לחלום.