תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה תחרויות ליגת גלישה ה-WSL חוזרת לנתניה  תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה

בפעם השלישית ברציפות נתניה תארח את סבב אליפות העולם בגלישת גלים בהשתתפות טובי הגולשים בעולם 

תחרות והפנינג גלישה יתקיימו בתאריכים 11-20 לינואר 2018 בחוף קונטיקי. 

תחרות גלישה WSL

ארגון גולשי הגלים בישראל, ה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) ועיריית נתניה יארחו זו השנה השלישית את תחרות 3000QS Seat Pro Netanya presented by REEF כחלק מסבב המוקדמות העולמי.

מעל 100גולשים מכל העולם, שמתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני, ישתתפו בתחרות, אליה מגיעים בכל שנה אלפי משתתפים, גולשים מקצועיים, חובבי גלישת גלים, משפחות וילדים.

השנה, תשודרג התחרות ותתקיים תחרות בדירוג של 3,000 נק' דירוג, מה שאוטומטית יביא לישראל בינואר גולשים מהרמות הגבוהות בעולם שינסו לגרוף את הפרס הגדול($75000) ואת 3,000 נקודות הדירוג. על מנת לתת במה לכשרונות הגלישה המקומיים, יינתנו בתחרות הזמנות למתמודדים מקומיים. 

בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה. 

הפנינג גלישה

הפנינג גלישה יתקיים ביום שישי 12.1 וילווה במגוון אירועים בחוף קונטיקי ובכיכר העיר, ביניהם הופעות, ומתחם אקספו של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

חדשות ספורט - תחרויות ליגת גלישה ה-WSL חוזרת לנתניה

הפנינג גלישה בחוף קונטיקי | צילום: דורון כורש

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר "נתניה התברכה ברצועת חוף מדהימה המושכת אליה תיירים מכל העולם ואנו גאים לארח זו השנה השלישית את אליפות גלישת הגלים, מסורת נהדרת זו מושכת לעיר תיירים מרחבי העולם ורחבי הארץ. אני מאחלת הצלחה למשתתפי התחרות, 'גלים טובים' לגולשים ומזמינה את כולם לבוא וליהנות מחגיגה צבעונית בחופינו". 

חבר מועצת העיר נתניה רפי ימין "לפני 3 שנים הכרזנו על נתניה כבירת הגלישה בישראל הודות לחופים הטובים בארץ לגלישת גלים, בישראל קהילת גולשים גדולה של כמאה אלף איש שכולם יגיעו לנתניה וייהנו מהתחרות".
יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "אני גאה שסבב אליפות העולם בגלישת גלים מגיע זו השנה השלישית ברציפות לישראל ולעיר נתניה והפעם בכובע גדול אף יותר מבשנים עברו. השנה אני גאה להכריז כי התחרות תהיה תחרות בת 3000 נקודות דירוג ועל סך פרסים של 75000 דולר מה שמושך לארץ את טובי הגולשים מהעולם. במשך 10 ימים תוצף נתניה בכל הגולשים אותם אנו זוכים לראות רק על מסכי הטלוויזיה כשאליהם יתלוו רבבות גולשים וצופים שייהנו מקרנבל של גלישה מוזיקה ואומנות באמצע החורף. הציבור הרחב מוזמן לעיר נתניה לחוויה של פעם בשנה כאשר פעילויות לכל המשפחה ולילדים יתקיימו לכל אורך האירוע".

התחרות תתקיים בתאריכים 11-20 בינואר בחוף קונטיקי בנתניה