מעדיפה שחקניות בית. שלי ישראל במגמת עלייה: בנות נתניה חולמות על הפלייאוף מעדיפה שחקניות בית. שלי ישראל
הקבוצה ששרדה בציפורניים אשתקד בליגת הנשים, מקווה לעונה טובה יותר ומכוונת למעלה. שיתוף פעולה יתקיים עם מכבי בנות עמק חפר. אלון תם עשוי להתמנות למאמן
קבוצת כדורגל הנשים של בנות נתניה, ששרדה בעונה החולפת בליגת הנשים לאחר מאבק עיקש מול בנות סכנין, החלה בהכנות לקראת העונה הקרובה.
במועדון החלו בשיתוף פעולה עם מכבי בנות עמק חפר, לה אין קבוצת בוגרות. בשל כך, מספר נערות מוכשרות עשויות להצטרף לקבוצה הבוגרת. חמאדה מרעי, שהוביל בהצלחה את משימת ההישרדות אשתקד, יעבור ככל הנראה לאמן קבוצת בנים ומי שעשוי לתפוס את תפקידו הוא אלון תם, שזכה באליפויות עם קבוצות הנערים של עמק חפר. 
במקביל, במועדון הביעו שביעות רצון מהפעילות רחבת ההיקף במחלקת הנוער, שתכלול בעונה הבאה שלוש קבוצות ובסך הכל מעל 100 שחקניות פעילות – דבר שטרם היה כמותו בגזרה הנשית בנתניה. 
היו"ר שלי ישראל צפויה להמשיך ולהתבסס על שחקניות תוצרת בית, חרף העובדה שכעת ניתן להחתים שלוש זרות. "זרות זה הפתרון הקל ביותר, אבל אני מעדיפה שחקניות בית", אמרה ישראל, ששהתה בשבוע החולף באמסטרדם וצפתה בחצי גמר היורו לנשים בין הולנד לאנגליה. "נביא שחקנית זרה רק במידה ולא נצליח למלא את המקום שלה עם שחקנית ישראלית". 
מי שצפויות להמשיך בקבוצה הן השוערת פורטונה רובין, הקשרית אנטוניה פקסיארץ שאף זומנה לנבחרת הלאומית והבלמית לי עוקב. בנוסף מתנהל מו"מ עם מספר שחקניות נבחרת במטרה לחזק את הקבוצה. 
"אנחנו מקוות מאוד להשתדרג לעומת העונה הקודמת", אמרה ישראל. "נפעם נשאף להיות פקטור משמעותי בליגה, לסיים בין חמש הראשונות ולהגיע לפלייאוף העליון".