יש אליפות: 3:4 דרמטי לנתניה על כפר קאסם יש אליפות: 3:4 דרמטי לנתניה על כפר קאסם יש אליפות: 3:4 דרמטי לנתניה על כפר קאסם

שלושה שערים בשש הדקות האחרונות השלימו מהפך ענק והעניקו את התואר לנתניה לראשונה מאז 2014. המאמן לירון פרטוק: "הגיע לנו השנה. אני המאושר בעולם" 

בני לם ויוסי דורון פרצו לחול והתחבקו עם הבאזר האחרון, אבל כל המחמאות מגיעות קודם כל ללירון פרטוק.

האיש שגדל ושיחק בנתניה הביא לה אליפות כמאמן אחרי מהפך דרמטי וניצחון 3:4 על בני פלפלה כפר קאסם. 

הירוקים נראו בדרך לאליפות שלישית ברציפות, אבל שלושה שערים בשש הדקות האחרונות הוכיחו אופי גדול בקרב שחקני נתניה והשלימו את מהפך. אחרי שליש ראשון מאופס בו הצטיין שוער נתניה חן ברקוביץ', עלתה כפר קאסם ראשונה על הלוח כשדינו הברזילאי התגבר על אדם לם ושלח לפינה הקרובה. עאמר יתים הפציץ מרחוק את השני, אבל בן בריגה סירב לוותר ובמהלך הבא צימק עבור נתניה.

דניאל דה סילבה בישל לנור סרסור, שעקף את אבי גבאי וחתם שליש גדול בירוק עם יתרון 1:3. יתים הורחק בפתיחת השליש האחרון אחרי פגיעה בלם, אבל אף אחד לא חזה את הקאמבק הגדל של נתניה. אלון לוי כבש אחרי שהכדור פגע באנדרה דה סילבה, ודניאל דה סילבה נכנע ללחץ של פראן מחיאס לפני שהספרדי הנהדר צ'יקי ארדיל קבע 3:3.

כשכולם כבר התכוננו להארכה היה זה מחיאס שבעט מרחוק כדור שקיפץ על החול, חדר פנימה והעניק לנתניה את האליפות השלישית בתולדותיה.

"זה היה פשוט מטורף, קבוצה גדולה נמדדת ברגעים קשים", סיכם פרטוק רגע לפני שהעמיד עם שחקניו את הגביע הנכסף על החול וכולם פתחו סביבו בריקוד קבוצתי. "הגיע לנו השנה לזכות בתואר וגם בפיגור 3:1 לא ויתרנו. אני הכי מאושר בעולם, בעיקר בשביל ההורים שלי – אבא אתה המוח ואמא את הכוח". יתים, שרצה לזכות באליפות עבור כפר קאסם ביום ההולדת של בתו, מירר בבכי בסיום יחד עם המנהל הוותיק נימר עאמר.

נתניה השלימה עונה מושלמת עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים. בחצי הגמר היא השפילה 0:6 את הפועל פתח תקוה משלושער של חואניטו, מספרת אדירה של צ'יקי ארדיל ושערים של אלון לוי ופראן מחיאס. כשהמשחק היה סגור, פרטוק עצמו נכנס לשחק לקראת הסיום ואפילו פגש את המשקוף.

חדשות ספורט - יש אליפות: 3:4 דרמטי לנתניה על כפר קאסם

באליפות הנוער זכתה קבוצת "אגדות החוף" נורדאו -"קפה לנוער " של רשת מתנס"י הדרום לאחר ניצחון 1:3 על עידן דורה נתניה. נתי חגני כבש שלושער, העלה את מאזנו ל-11 שערים והוכתר למלך שערי הליגה זו השנה השלישית ברציפות. רון אודי רק צימק עבור דורה.