שרדו בליגה. בנות נתניה בנות נתניה שרדו בליגת העל לנשים בכדורגל שרדו בליגה. בנות נתניה
מאבק תחתית קשה מול בנות סכנין הסתיים עם ניצחון מתוק בפלייאוף והבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה. היו"ר-שחקנית שלי ישראל: "עשינו משהו מדהים. התגברנו על כל המכשולים ועמדנו במשימה"
בחמישי האחרון סיימה בנות נתניה רשמית את עונת הבכורה שלה בליגת העל לנשים בכדורגל.
24 משחקים מתישים היו שווים את תחושת העליונות בסופם: העולה החדשה של המאמן חמאדה מרעי עמדה ביעד שהציבה לעצמה ושרדה בליגה הבכירה. 

ראש בראש מול סכנין

בליגה הצנועה בה משחקות 9 קבוצות בלבד ברור היה מראש שנתניה ובנות סכנין, היחידות בליגה ללא זרות ובעלות תקציב מינימום, ייאבקו ראש בראש נגד הירידה. ארבע פעמים נפגשו השתיים – פעמיים בליגה הסדירה ופעמיים בפלייאוף התחתון – והמאזן של נתניה הוא שני ניצחונות, תיקו והפסד – 7 נקודות שהעניקו לה בשיניים את המקום בליגת הנשים הבכירה גם בעונה הבאה. 
במחזור השמיני גברה נתניה 0:1 על סכנין משער של דנה כהן. במחזור ה-17 הוליכה סכנין 0-2 כבר אחרי 6 דקות, אבל נתניה לא נשברה ושערים של ורד מור חיים ומאי רז קבעו שוויון 2:2. במחזור ה-20, בעיצומו של הפלייאוף התחתון, הייתה זו סכנין שניצחה 1-2 לאחר שהיו"ר-שחקנית שלי ישראל כבשה ראשונה לזכות נתניה. במצב של שוויון נקודות (4) בין הקבוצות, הגיע הדו קרב האחרון והקובע במחזור ה-23 והלפני אחרון: נתניה הגיעה מוכנה למשחק על עונה שלמה, ניצחה 0:2 משערים של אנטוניה פקסיארץ (8) ויעל פרץ (77) ושרדה בליגה. 

"חגגנו, אבל גם נשמנו לרווחה"

"אנחנו עדיין מתאוששות מהעונה הזאת", הודתה היו"ר-שחקנית שלי ישראל. "מהתחלה ידענו לאן אנחנו הולכות ומה פערי הרמות בינינו וסכנין לשאר קבוצות הליגה, כך שלשרוד הייתה המטרה הברורה והמוצהרת. חגגנו את ההישארות, אבל גם נשמנו לרווחה. הבנות נתנו את כל כולן והיה מאוד קשה". 
ישראל, שבימים אלה שוקדת על הגשת בקשת תמיכה עבור הקבוצה מעיריית נתניה לקראת העונה הבאה, משתפת בקשיים שעברו על המועדון: "בגלל התקציב הנמוך הבנות שלנו לא קיבלו משכורות עד ינואר. בנוסף, רוב השחקניות הגיעו בלי רקע מקצועני בכדורגל, אבל עשינו פה משהו מדהים. התגברנו על כל המכשולים ועמדנו במשימה".