תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה תחרויות ליגת גלישה ה-WSL חוזרת לנתניה תחרות ליגת גלישה ה WSL חוזרת לנתניה

120 גולשי גלים הטובים בעולם מגיעים להתחרות בסבב אליפות הגלישה העולמי, בחוף סירונית 

תחרות והפנינג גלישה יתקיימו בתאריכים 19-28 לינואר 2017 בחוף סירונית 

 

ליגת הגלישה המקצועית ה- WSL תתארח זו השנה השניה לתחרות QS כחלק מסבב המוקדמות העולמי. בשנה שעברה התקיימה התחרות היוקרתית בפעם הראשונה בישראל-בחוף סירונית בנתניה, ונחלה הצלחה.

לתחרות בחופי נתניה ב-19 בינואר יגיעו גם השנה גולשים מהסבב המקצועני אשר קהילת הגולשים בארץ רגילה לראות דרך השידורים הישירים שמקיים ה-WSL.

בתחרות יתחרו למעלה מ-100 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני. התחרות תכלול ליגת גברים וליגת נשים, בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.

על מנת לתת במה לכשרונות הגלישה המקומיים, ינתנו בתחרות הזמנות למתמודדים מקומיים.

הפנינג גלישה

במשך כל תקופת התחרות (19-28 לינואר), בימים שבהם לא תתקיים התחרות עצמה עקב תנאי ים לא מתאימים ובמהלך התחרות עצמה, יתקיים הפנניג גלישה שילווה במגוון אירועים בחוף וברחבי העיר, הופעות, מתחמי מזון ושתיה ומתחם אקספו של חברות מובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

פרסים בסך 40,000$

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל מר יוסי זמיר: "ארגון גולשי הגלים והעיר נתניה גאים לארח גם השנה את תחרות הסבב העולמי בגלישת גלים –SEAT PRO NETANYA. התחרות הראשונה תיזכר לדורות כזו הראשונה אי פעם של הסבב העולמי במתכונתו החדשה שנערכה בארץ, וכזו שהוציאה והביאה עשרות אלפי אנשים בימי החורף לחוף הים בנתניה על מנת להיות חלק מאירוע צבעוני ששונה מכל אירוע ספורט שחוותה המדינה. השנה אנו חוזרים לעוד סיבוב של התחרות כשהשנה הגדלנו את תחרות הנשים ואת סך הפרסים בתחרות ל- 40,000$ בידיעה שיותר ויותר גולשים מרחבי העולם רוצים לקחת חלק בתחרות"

מתחם האירוע יכלול אזורי צפייה, אזורי קניות ותצוגה של חברות ונותני חסות, מתחם מזון, שתיה, מתחם הופעות ועוד.

פרטים נוספים: אתר ארגון גולשי הגלים בישראל – www.isa.org.il