עמדה בכבוד. שלי ישראל הופעת בכורה: בנות נתניה הפסידה בפתיחת ליגת הנשים עמדה בכבוד. שלי ישראל

העולה החדשה מנתניה נתנה פייט ראוי להפועל פ"ת, לפני שנוצחה 2:0. היו"ר שלי ישראל: "עמדנו בכבוד. המטרה להישאר בליגה"

בלי רעש וצלצולים ובלי פרסומים מפוצצים, נרשמה אמש (שלישי) היסטוריה בספורט הנשים בנתניה.

 

בנות נתניה, שעלתה אשתקד לליגת העל, פתחה לראשונה בתולדותיה עונה בליגה הבכירה לנשים בכדורגל, כשאירחה את הפועל פ"ת.

כ-50 צופים הגיעו למגרש שפירא בנתניה, וראו את הקבוצה של היו"ר ומייסדת המועדון, שלי ישראל, עומדת בכבוד מול הקבוצה המנוסה מאם המושבות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליחה האורחת לכבוש פעמיים מפנדל מפוקפק של הזרה הארגנטינית פאולה אוגרטה (בנתניה טענו שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה) ושער נוסף של רחל שטיינשניידר, שקבעה ניצחון 0:2 לפ"ת בסיום.

עקב בעיות רישום ובירוקרטיה נכללו בסגל של נתניה 13 שחקניות בלבד, אבל גם כך שמרו בסיום בקבוצה על אופטימיות. "אני גאה מאוד בבנות ובהחלט הייתה לנו הופעת בכורה מכובדת", סיכמה שלי ישראל, שמלבד היותה יו"ר ומייסדת היא גם שחקנית מן המניין. "אמנם לא יצרנו הרבה מצבים, אבל אם לא הפנדל יכולנו להוציא תיקו. קבוצות שעלו ליגה ספגו בצרורות, אבל אצלנו זה לא קרה ועמדנו בכבוד. בסך הכל אני מרוצה מהתוצאה ומהדרך, והמטרה שלנו היא להישאר בליגה".

יצוין כי ישראל שיחקה אשתקד באס"א תל אביב, ועם עלייתה של נתניה חברה למועדון אותו הקימה. יחד איתה הצטרפו מאס"א גם עדי וטורי והשוערת הלאומית לשעבר פורטון רובין, שאגב לא הייתה רחוקה מלעצור את הפנדל. מהפועל פ"ת הצטרפו לנתניה שי בן סעדון, קורל וקנין ואנטוניה פקסיארץ.

המאמן חמאדה מרעי, שהעלה את הקבוצה לליגת העל, מדריך אותה גם העונה, ולצוות המקצועי צורף מאמן השוערים איתן חמיאל. 

בשבוע הבא תצא נתניה למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע, מ.ס קריית גת, ושבוע לאחר מכן תארח בשפירא את האקסית של שלי ישראל, אס"א תל אביב.