נתניה חוגגת על לוד קונצרט צמרת: נתניה הביסה את לוד 1:5 נתניה חוגגת על לוד

מחצית שנייה ענקית של נתניה לא השאירה סיכוי למארחת. סבע הצטיין. הפער מהמקום השני: 5 נקודות בלבד

מכבי נתניה שינתה היום (שישי) באופן רשמי סטאטוס. היורדת ללאומית, שפתחה את העונה במינוס 9 נקודות, היא היום קבוצת צמרת לכל דבר בליגת המשנה.

נתניה חוגגת על לוד

אחרי ההצגה בלוד, עם ניצחון גדול 1:5 על הקבוצה המקומית, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' רחוקה רק 5 נקודות מהמקום השני המוביל בחזרה לליגת העל. מעבר לכך, גם אחרי 9 מחזורים נתניה היא היחידה שטרם נוצחה העונה בליגה, ולזכותה הפרש שערים מצוין של 20 שערי זכות לעומת 6 שערי חובה בלבד.
החגיגה הצהובה החלה בדקה ה-50: מהלך קבוצתי נהדר החל בדיא סבע, שמצא את קוגבנייה וקיבל בחזרה לרחבה. משם המשיך בנגיעה לרועי דיין שכבש מקרוב, 0:1. רבע שעה אחר כך הכשיל שוער לוד, סתיו פלזנטל את סבע ברחבה, וערן לוי אמר תודה רבה ושלח פנימה את הפנדל, 0:2.
בדקה ה-69 כדור סרגל של עלי מוחמד על חצי מגרש מצא את סבע, שפרץ לרחבה, עבר את פלזנטל וגלגל את השלישי. אם חשבנו שזה השער היפה במשחק, הגיעה הדקה ה-76. ניסן דנון, שרק נכנס במקומו של ערן לוי, הניף רגל בריאה וממרחק של כ-35 מ' שלח טיל קרקע שפגע במשקוף ונחת מעבר לקו השער. ללא ספק אחד המועמדים לשער העונה, 0:4.
תשע דקות לסיום הגביה יוסף אבו לאבן כדור מדוד ועידן שריקי נגח היטב לפינה וכבש את שער הכבוד ללוד. אלא שאקורד הסיום היה שייך לדידייה קוגבנייה, ששוב חתך את ההגנה המקומית בדאבל פס, הקפיץ מעל השוער ומול השער החשוף המשיך פנימה בנגיחה, 1:5 גדול לנתניה.
במחזור הבא תארח נתניה את בית"ר תל אביב רמלה, שטיפסה היום למקום השני, כאשר ניצחון צהוב יצמק את הפער בין השתיים לשתי נקודות בלבד.