ניצלה מהפסד: 1:1 לנתניה מול נשר ניצלה מהפסד: 1:1 לנתניה מול נשר ניצלה מהפסד: 1:1 לנתניה מול נשר

מכבי נתניה עמדה בפני הפסד בכורה במשחקה החלש ביותר העונה, אבל מי אם לא ערן לוי הציל אותה עם בומבה לחיבורים שתי דקות בתוך תוספת הזמן

אוהדי מכבי נתניה קיבלו באופן מפתיע משחק קל"ב בחוץ מול עירוני נשר, כשבאמצע השבוע הוחלט להעתיק את המשחק לאצטדיון ר"ג בשל שזרוע במגרש בעפולה.

 

אלא שהאוהדים הצהובים שהגיעו בהמוניהם לאצטדיון הלאומי לשעבר, ראו את קבוצתם מציגה את משחקה החלש ביותר העונה, וברוב שלבי המשחק נראה היה שנתניה עדיין נמצאת עמוק בפגרה.
נשר פתחה מצוין ובדקה ה-16 עלתה ליתרון. מתפרצת נהדרת התחילה עם רן רול, שמצא בצד ימין את ערן רוזנבאום. האחרון פרץ לרחבה ומצא מצוין את דניס צ'ין, שהמשיך מקרוב פנימה חרף ניסיון ההרחקה של ויקי כחלון, 0:1 לנשר.
נתניה המשיכה להיות רחוקה מיכולתה הרגילה, ורק הצלות נפלאות של דין גל מנעו יתרון גדול יותר עד ההפסקה. סלובודאן דראפיץ' הלך על כל הקופה וצירף במחצית השנייה את רועי דיין, אבל דווקא נשר הייתה קרובה יותר לשני, ובדקה ה-62 רן רול הרעיד את המשקוף.
בדקה ה-92, כשנשר כבר ראתה את שלוש הנקודות, הגיעה הדרמה לשיאה.
ערן לוי, מהחלשים בשורות נתניה, השתלט על הרחקה של שי מימון, ומ-20 מ' הניף את השמאלית האימתנית שלו ושיגר פצצה אל בין החיבורים, 1:1 שהציל את נתניה מהפסד בכורה העונה.
לוי הסיר את החולצה ורץ לחגוג עם האוהדים, שלמרות האכזבה יצאו בסופו של דבר עם נקודה ומאזן נקי מהפסדים.