צמד, בישול וסטנדינג אוביישן. סבע 3 בראש: נתניה דרסה את הפועל ירושלים צמד, בישול וסטנדינג אוביישן. סבע
מכבי נתניה הייתה גדולה על הפועל ירושלים, טיילה ל-0:3 קליל ועלתה זמנית מעל הקו האדום. דיא סבע הצטיין עם צמד ובישול
מכבי נתניה ממשיכה להיות הלהיט של הליגה הלאומית והשחקנים של סלובודן דראפיץ' יחייכו מאוזן לאוזן בארוחת ראש השנה, כשיצאו לפגרה עם 0:3 גדול על הפועל ירושלים, במשחק מוקדם במסגרת המחזור השישי.
 

צמד, בישול וסטנדינג אוביישן. סבע

בעקבות הניצחון, עלתה נתניה זמנית מעל הקו האדום כשבמאזנה 5 נקודות, והיא היחידה בלאומית שטרם נוצחה העונה.

גיבור במשחק היה דיא סבע עם צמד ובישול, כשלצידו ערן לוי שעשה במגרש ככל העולה על רוחו והוסיף שני בישולים.
הקונצרט הצהוב החל בדקה ה-25: לוי העביר רוחב משמאל וסבע בעט בסיבוב כדור לא חזק, אבל ניל אברבנל הגיב מאוחר וספג, 0:1 לנתניה.
ירושלים כמעט השוותה (28) עם הקשתה מפתיעה של גיא אסרף, אבל דין גל היה ערני והדף. עשר דקות אחר כך טעות בהגנת נתניה מצאה את אנתוני וראן חופשי ברחבה, אבל החלוץ בחר דווקא בניסיון מסירה ופספס את ההזדמנות.
נתניה סגרה עניין 3 דקות למחצית. טעות של יוסי ביטון אפשרה ללוי לפרוץ באגף שמאל ולמצוא בכדור מדויק את סבע, שבנגיעה שלח כדור נהדר לפינה והשלים צמד, 0:2 צהוב בהפסקה.
בדקה ה-70 הגיע המהלך של המשחק: לוי שלח קדימה את סבע, שבעקב חלומי הוריד לאביב אברהם, והמחליף הנתנייתי שלח שטוח פנימה והפך את הניצחון לתבוסה, 0:3 בסיום.
סבע ולוי הוחלפו כל אחד בתורו וזכו לסטנדינג אוביישן מהקהל, ששאג בקצב אחיד 'דיא דיא' וכיבד את לוי בשירו האישי לפי הלחן של ברבאבא.
אמנם הדרך עוד ארוכה, אבל נראה שלנתניה אין מה לחפש בליגה השנייה ומקומה בליגת העל.
המשחק נפתח בדקה בה הוקראו דברים לזכרו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל, ולאחר מכן כיבדו אותו האוהדים והשחקנים על המגרש בדקה של מחיאות כפיים.