מכבי נתניה יוצאים לדרך חדשה: מכבי נתניה פותחת עונה מכבי נתניה

היהלומים, שעברו מתיחת פנים רצינית בקיץ, יפתחו את העונה ביום שני במשחק חוץ מול הפועל פ"ת. חלומות עלייה יש, אבל קודם צריך לצאת מהמינוס

במכבי נתניה מקווים מאוד לשכוח במהרה את עונת הבלהות הקודמת, בסיומה נשרה הקבוצה ללאומית, ולצאת לדרך חדשה בעונת 2016/17 בליגת המשנה. 

יריית הפתיחה של העונה תהיה ביום שני הקרוב (19:00, המושבה) כשנתניה תתארח אצל הפועל פ"ת, בעלת צרות כלכליות משלה, שאושרה רק ברגע האחרון בבקרה התקציבית. 

המשימה לא תהיה פשוטה כלל ועיקר, שכן הקבוצה, ששינתה את פניה לבלי הכר, תצטרך מן הסתם תקופת הסתגלות, כשגם העובדה כי נתניה תפתח את העונה במינוס 9 נקודות, זכר להליך הפירוק המתיש בקיץ, תהיה בעוכריה.
עם זאת, יש גם לא מעט סיבות לאופטימיות: המאמן סלובודאן דראפיץ', שהוביל אשתקד את בית"ר ירושלים לאירופה ומיצב את עצמו כאחד המאמנים המוערכים בארץ, ידריך את הקבוצה בה שיחק בעבר ויזרים דם חדש למערכת.

ערן לוי, דיע סבא, אמיה טגה והשוער דין גל ימשיכו מהעונה שעברה, כשדראפיץ' צפוי לתת אשראי ללא מעט שחקנים צעירים תוצרת בית, תוך שיתוף פעולה פורה, כך מקווים במועדון הצהוב, עם מאמן קבוצת הנוער והמנהל המקצועי של המחלקה, בני לם. לצידם, חלוצי הרכש דידייה קוגבניה ורועי דיין, צפויים לתת את הטון בחלק הקדמי. שחקנים בולטים נוספים שהצטרפו ליהלומים הם יקיר שינה, ניקולאס אלסק וברנקו ורגוץ'.
כאמור, במסגרת תהליך קידום הצעירים במועדון, חתמו לאחרונה שלושה שחקני נוער בני 19 בלבד על חוזים ארוכי טווח: מדובר במגן ניב שראל, בקשר איילון ירושלמי, שזכה לדקות בבוגרים בשלהי העונה הקודמת, ובחלוץ ניר עזריה. במועדון הביעו תקווה שהשלושה יעניקו השראה למאות הילדים בבית הספר לכדורגל של האגודה וכן למחלקת הנוער.

הבעלים אייל סגל: "אין ספק שמבחינתי זה משהו חדש לחלוטין ואני מתרגש מאוד לקראת פתיחת העונה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה וכולי תקווה שהיא תהיה טובה ומוצלחת אחרי העונה הקשה מכל הבחינות שעברה מכבי נתניה".