כפר קאסם אלופת החופים רק כמעט: נתניה נוצחה ע"י כפר קאסם בחצי גמר החופים כפר קאסם אלופת החופים | סטקאבו

הקבוצה של בני לם נתנה פייט נאה לכוכבים הברזילאים של כפר קאסם, אך נוצחה 5:3 ולא עלתה לגמר.
לם הודיע על פרישה מהמפעל לאחר עשר שנים
מכבי נתניה רצתה מאוד להעניק לבני לם משחק נוסף במגרש הביתי בליגת החופים, אבל לא יכלה ל'פלפלה' כפר קאסם, שניצחה 3:5 לאחר חצי גמר מרתק ועלתה לגמר מול ראש העין.

כפר קאסם אלופת החופים | סטקאבו

פרנסיסקו מויה כבש ראשון לנתניה עם טיל מדויק בדקה ה-4, אבל כפר קאסם הגיבה מיד ובמהלך שלאחר מכן שלח דינו כדור שטוח בשמאל וקבע 1:1.

בפתיחת השליש השני היה נויה קרוב להשלים צמד, אבל נעצר במשקוף. מנגד, עאמר יתים השלים מקרוב מהפך וקבע 1:2 לכפר קאסם. נתניה לא ויתרה וארבע דקות לתום השליש קרן של אדם לם מצאה את אליחי צברי, ששלח מהאוויר מספרת נפלאה לחיבורים, 2:2.

אלא שרגע לפני הבאזר היה זה אחמד סרסור שהניף את רגל ימין וממרחק שלח פצצה מדויקת פנימה, 2:3 לכפר קאסם. נתניה חזרה פעם נוספת עם שוויון של רפי עמרן, אבל כאן זה נגמר.

כפר קאסם, שהייתה פשוט טובה יותר, עלתה ליתרון נוסף כשאנדרי דה סילבה הקפיץ לעצמו את הכדור ושלח מהאוויר שטוח ופנימה. רגע לפני הסיום דינו השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום, 3:5 לכפר קאסם.

לם: "מבקש סליחה מהאוהדים"

בני לם, שהודיע כי יפרוש בתום העונה מליגת החופים, זכה לפני פתיחת המשחק לטקס חגיגי, בו זכה לתשואות מאוהדי שתי הקבוצות וקיבל שי למזכרת מחבר מועצת העיר, יוסי דורון, בדמות לוח קנבס גדול עם דיוקנו ותמונות מעבודתו לאורך השנים בליגת החופים, לצד זר פרחים גדול.

בסיום אמר המאמן הפורש: "זה הפיניש האחרון שלי בחופים. היה משחק ענק בין שתי קבוצות ברמה גבוהה מאוד ואני שמח שהייתי שותף למיני גמר. אני מבקש סליחה מהאוהדים שלא עלינו לגמר. אני מאוד אוהב את ליגת החופים והייתי מאלה שהקימו אותה, אבל אני גם צריך את החופש שלי".

אריות הנוער

לאחר המשחק נערך גמר ליגת הנוער המקומית, כשמי שזכתה באליפות היא אריות הים דורה, שהביסה בגמר 2:5 את יהלומי מזרח נתניה.

ליבר חזות, שניצל טעות בהגנת היהלומים, וגל ברקאי לאחר מהלך קבוצתי נאה, קבעו 0:2 מוקדם לאריות הים דורה. בן יוספי, בפנדל, החזיר את יהלומי מזרח נתניה למשחק, אבל נגיחה של חיים חיימוב חתמה את המחצית הראשונה ביתרון 1:3 לאריות.

שלמה זהבי הבטיח את הניצחון של הצהובים דקה בתוך המחצית השנייה. ניל עזריה צימק פעם נוספת, אבל המילה האחרונה הייתה של הקפטן, שלו סמרלי, שהפציץ פנימה מרחוק ומאוחר יותר גם הניף את הגביע. 2:5 בסיום לאריות הים דורה.