דראפיץ' במעמד החתימה חזר הביתה: דראפיץ' יאמן את מכבי נתניה דראפיץ' במעמד החתימה
שחקן העבר, שהוביל את בית"ר ירושלים לאירופה, חתם לשנתיים ביורדת ללאומית ויביא איתו  את הצוות המקצועי שעבר עמו בבית"ר. דראפיץ': "מגיע בלב שלם ואהבה גדולה"
רוכש חדש עדיין אין, אבל מאמן חדש דווקא כן: סלובודאן דראפיץ' חתם לשנתיים במכבי נתניה וידריך את הקבוצה שירדה ללאומית.
רגע אחרי שסיים רשמית את תפקידו בבית"ר ירושלים, אותה הוביל כזכור אשתקד למקום השלישי ולמוקדמות הליגה האירופית, הגיע דראפיץ' להבנות עם נאמנת המועדון, עו"ד ליזה חדש, וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.
יצוין כי במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהמהלך וסימנו את דראפיץ' מבעוד מועד כדמות המקצועית שתוכל להוציא את נתניה לדרך חדשה. יחד עם דראפיץ', ששיחק שנים ארוכות בנתניה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, יגיעו לנתניה גם אנשי הצוות המקצועי שעבדו עמו בירושלים -  עוזר המאמן שי ברדה ומאמן הכושר שלומי ודרדו. 
דראפיץ': "אני מתרגש לחזור למקום שבו התחלתי כשהגעתי ארצה לפני 28 שנים. כולם מרימים גבה איך אחרי ההצלחה בעונה שעברה אני מגיע לקבוצה בליגה הלאומית. בשבילי מכבי נתניה זה עדיין מועדון שנמנה עם המועדונים הגדולים בישראל על אף מצבו הנוכחי ואין לי ספק שלא רחוק היום שהוא יחזור לצמרת הכדורגל בישראל. אני מגיע למכבי נתניה בלב שלם ואהבה גדולה".
עו"ד ליזה חדש: "אני שמחה שהצלחנו להביא למועדון מאמן מהשורה הראשונה של מאמני הכדורגל בישראל. אין לי ספק שסלובודאן דראפיץ' יוביל את המועדון באופן המקצועי והטוב ביותר".
נכון לעכשיו, רק ארבעה שחקנים חתומים לעונה הבאה – ערן לי, דיא סבע, איציק כהן והשוער דין גל, כאשר ברור כי במתכונת החדשה ובעקבות הליך הקפאת ההליכים בו נמצאת הקבוצה, הם יתבקשו לקצץ בשכרם.