רק הסמל נשאר. מכבי נתניה חשש כבד שמכבי נתניה תלך לפירוק רק הסמל נשאר. מכבי נתניה
צ'קים חוזרים, ספקים עצבניים והרבה אי ודאות מאפיינים את הימים האחרונים במכבי נתניה. העירייה התכנסה לפגישה במטרה לסייע להמשך פעילותה הסדירה של הקבוצה
הימים שלאחר הירידה הרשמית לליגה הלאומית ממשיכים להיות קשים מנשוא עבור מכבי נתניה.
ללא בעלים, מנכ"ל או יו"ר שינהלו את העניינים, בקבוצה ממשיכים להמתין נואשות למציאת פתרון שיאפשר את המשך הפעילות של הקבוצה. 
בימים האחרונים נרשמו לא מעט תקריות לא נעימות בלשון המעטה, כשצ'קים רבים לספקים אותם הפקידה הקבוצה לא כובדו, והספקים ממשיכים לאיים שלא לספק יותר שירותים לקבוצה. בין הספקים שטרם הוסדרו עמם התשלומים ועלולים שלא לאפשר התנהלות תקינה של המועדון נמצאים חברת הרכבים בהם משתמשים עובדי המועדון, חברת הדלק שמספקת דלקנים וכבר הספיקה לסגור אותם, חברת האבטחה ואפילו ספקי מכונות הכביסה. 
גורמים רבים בסביבת המועדון העריכו כי מדובר בימים ספורים בלבד, עד שהקבוצה תיכנס להליך של פירוק, אלא אם יימצא פתרון לבעיה באופן מיידי. 
מי שמתכוונת לעשות מאמצים כדי לסייע לקבוצה היא עיריית נתניה, שכזכור ערבה לחלק מההלוואות שלקחה הקבוצה. אתמול (שלישי) נועדו בעירייה במטרה למצוא פתרונות אפשריים, כשידוע גם שראשת העיר, מרים פיירברג-איכר, נמצאת בקשר עם גורמים שונים שעשויים לרכוש את הקבוצה במידה ותלך לפירוק, כשהמשמעות היא שהקבוצה תימכר נקייה מחובות. 
"בעיריית נתניה התקיימה פגישה במטרה לבחון מתווים אפשריים להמשך הפעילות הסדירה של מכבי נתניה", נמסר בהודעה רשמית מטעם העירייה. "בפגישה השתתפו ראש העיר, מנכ"ל העירייה, ניר חפץ ואנשי מקצוע רלוונטיים נוספים. הדיון התמקד בניסיון למצות כל כיוון אפשרי להמשך פעילותה הסדירה של הקבוצה".