התפטר בעקבות אוסידון. קורצקי צוללת צהובה: מנחם קורצקי התפטר ממכבי נתניה התפטר בעקבות אוסידון. קורצקי
לאחר עזיבת היו"ר דורון אוסידון, מכבי נתניה נשארה גם ללא מאמן. "אני מתפטר באופן מיידי אימון מכבי נתניה", כתב קורצקי בהודעה לראשת העיר, מרים פיירברג. "אני מאחל לכם בהצלחה רבה בניהולו של מועדון מפואר ומקווה כי תחת הנהגתכם ישוב המועדון במהרה למקומו הטבעי"
מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי, התפטר אמש (מוצ"ש) מתפקידו כמאמן הקבוצה. ההחלטה של קורצקי התקבלה לאחר שבחמישי האחרון הודיע גם יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון, על כך שהוא עוזב את המועדון. 
בהודעה רשמית לראשת העיר, מרים פיירברג, ולמנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, כתב קורצקי: "לפני חודשיים מוניתי לתפקיד מאמן מכבי נתניה ע"י דורון אוסידון. מיד כשהגעתי מצאתי מועדון במשבר קשה שנוהל וכוון ע"י אנשים שהתמקדו בניהול מאבק מכוער נגד בכירים במועדון, מאבק שהשפיע קשות על היכולת המקצועית של השחקנים. לצערי האווירה שנוצרה סביב הקבוצה לא תמכה ביכולת שלי לניהולו המקצועי של המועדון. בנסיבות שנוצרו, בגללן החזיר דורון את השליטה בקבוצה לידי העירייה ובגלל תנאי האי ודאות מחד והרצון לאפשר לכם להביא את איש האמון שלכם לאימון הקבוצה מאידך, אני מתפטר באופן מיידי אימון מכבי נתניה. אני מאחל לכם בהצלחה רבה בניהולו של מועדון מפואר ומקווה כי תחת הנהגתכם ישוב המועדון במהרה למקומו הטבעי". 
בסיטואציה שנוצרה, מי שעשוי לאמן את הקבוצה עד תום העונה הוא בני לם.   
יצוין כי היום (ראשון) נקבע אימון לשעה 10 בבוקר, כאשר מלבד השחקנים, צפוי להגיע למתחם האימונים גם נציג ההסתדרות, ניר אלון. 
כזכור, שחקני הקבוצה ועובדי המועדון טרם קיבלו את משכורות חודש פברואר, והשחקנים עלולים להודיע על שביתה מאימונים. 
למרות הכאוס בקבוצה, גורם במועדון מסרב להרים ידיים והביע תקוה כי האימון יתקיים כמתוכנן והקבוצה תמשיך בפעילות שגרתית עד תום העונה: "נכון שמדובר בסיטואציה לא פשוטה ובסוג של חוסר אונים עם איך שאנחנו נראים", אמר. "אבל מדובר במועדון ספורט מקצועני ואני מצפה מכל השחקנים להתאמן כרגיל ולעשות הכל כדי לנצח את המשחק בשבת בקריית שמונה. יש איחור בתשלומים אצל לא מעט קבוצות, אבל אם שחקנים ישבתו, הם ילעגו למקצוע שלהם. במקום לחשוב על המשכורת הקרובה, טוב יעשו אם ידאגו לעתיד שלהם ויחשבו מי ייקח אותם בעונה הבאה".