רשימת דרישות. עטר ממשיכה להתחזק: בוקרה, פאריירה וגומברג חתמו בנתניה רשימת דרישות. עטר
בקבוצה העבירו הילוך לקראת חלון ההעברות עם החתמתם של קשר אחורי, קשר-חלוץ ומגן שמאלי. החלוץ היהודי-אמריקאי הנבחן ארון שוינפלד מותיר עד כה רושם מצוין 
חלון ההעברות של ינואר ייפתח מחר (רביעי) באופן רשמי, אבל במכבי נתניה כבר גאים להציג את שחקני הרכש החדשים של הקבוצה.
לאחר החתמתו של החלוץ איציק כהן, צירפה הקבוצה לשורותיה את הקשר האחורי אילן בוקרה, הקשר-חלוץ הברזילאי טיאגו דוס סנטוס פאריירה והמגן השמאלי גיא גומברג. 
הקשר האחורי היהודי אילן בוקרה, חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בוקרה, 22, נולד בצרפת ושיחק בקבוצות הילדים והנערים של פאריס סן ז'רמן. בקיץ 2012 חתם לשלוש שנים באייאקס אמסטרדם ושיחק בקבוצת המילואים ותקופה כמושאל באוויאן הצרפתית. כמו כן לזכותו הופעות בנבחרת הנוער של הולנד. 
הקשר-חלוץ הברזילאי טיאגו דוס סנטוס פאריירה, 28, כבש אשתקד 10 שערים ב-27 משחקים בשורות המועדון הקפריסאי באוטלו אתניו. 
המגן השמאלי גיא גומברג, שגדל במחלקת הנוער של נתניה, שב למועדון מהפועל תל אביב. אשתקד שיחק בהפועל ראשל"צ מהלאומית והוא חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. 
השלושה מצטרפים כאמור לחלוץ איציק כהן, שהגיע מבית"ר ירושלים, ולקשר הפועל רעננה, סער בנבנישתי, שהושאל לקבוצה עד תום העונה. 
מעבר לכך, הנבחן היהודי-אמריקאי, החלוץ ארון שוינפלד, מותיר עד כה רושם מצוין ועשוי להצטרף. שוינפלד, 25, המתנשא לגובה של 1.94 מ', סיים חוזה בן שלוש שנים בקבוצת קולומבוס קראו, שהגיעה לפני כחודש לגמר ליגת ה-MLS האמריקאית. 
יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון: "כפי שהתחייבנו אנו פועלים כעת למצוא את השחקנים החסרים לנו על מנת לאזן את סגל הקבוצה. חמש ההחתמות הללו הן לא סוף פסוק ואני מאמין שעד סיום החלון נמשיך לעשות הכל על מנת לחזק את הקבוצה. אני מאמין ומקווה, שהשחקנים שהגיעו למועדון ע"פ רשימת הדרישות של המאמן, יאפשרו לנו לסיים את העונה בליגת העל".