נתניה מול הפועל תל אביב אולי הפעם? נתניה יוצאת לקריית שמונה נתניה מול הפועל תל אביב

רגע לפני פתיחת חלון ההעברות והחיזוקים הצפויים, תנסה נתניה לשפר עמדות בתחתית מול קריית שמונה, שהעפילה השבוע לגמר גביע הטוטו. בקבוצה ממשיכים לבחון שחקנים בחלק הקדמי

חלון ההעברות, לו מצפים במכבי נתניה בכליון עיניים, ייפתח סוף סוף בשבוע הבא, אבל לפני שבנתניה מסתערים על חיזוק אופציונלי, תנסה הקבוצה לפתוח בטעם מתוק את שנת 2016 עם ניצחון בכורה בקדנציה הנוכחית של המאמן ראובן עטר, כשתצא למשחק חוץ בקריית שמונה (שבת, 18:00).

המשחק בין השתיים ייערך תחת גל הפרסומים השבוע על טרייד אפשרי, במסגרתו תקבל קריית שמונה את הזכויות על כרטיס השחקן של הקשר המוכשר, חמזה בארי, ובתמורה תעביר בהשאלה שחקנים לנתניה, כשהשמות שהוזכרו הם דוד מנגה, חן דילמוני ואור אוסטוינד.

עם זאת, קבוצות נוספות חושקות בשחקנים המשוחררים של קריית שמונה, מה גם שבנתניה מודעים לאפשרות של הכנסה עתידית ממכירת כרטיס השחקן של בארי, כך שהדברים עדיין לא סגורים וצפויות התפתחויות נוספות בשבוע-שבועיים הקרובים.

החלוצים הנבחנים, טיאגו פריירה וניקולאי מילנצ'אנו, לא מרשימים עד כה באימונים, ובשבת צפוי לנחות חלוץ יהודי בשם אהרון שוינפלד, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בליגת ה-MLS האמריקאית.

ירין חסן, שריצה עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב בשבת להרכב, כשמנגד ייעדרו הקפטן המוצהב, רומאריו פירס, והמגן עומר ורד, שכזכור הורחק שלא בצדק מול הפועל תל אביב. אמיה טגה צפוי לתפוס את מקומו של ורד, וככל הנראה מושיקו לוגסי או ראול גרשומוב יעלו על חשבון פירס.

ק"ש, שתסגור בשבת שלושה משחקים תוך שבוע, תגיע להתמודדות במצב רוח מרומם, לאחר שהתאוששה מהתבוסה הקשה למכבי תל אביב בתחילת השבוע והעפילה אתמול (רביעי) לגמר גביע הטוטו לאחר שהביסה 0:3 את בני יהודה.