ג'אברין עם שחקן עכו שמוליק מלול ג'אברין מצטרף למכבי נתניה ג'אברין עם שחקן עכו שמוליק מלול | תמונה באדיבות מכבי נתניה

לקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה, הצטרף השחקן עבד ג'אברין, בתפקידי קשר וחלוץ. עבור ג'אברין מדובר בקידום, לאחר שעד לפני שבועיים, עוד שיחק בקבוצת הנוער של המועדון

ג'אברין, מתגורר באום אל פאחם, התחיל לשחק כדורגל מגיל 8 בקבוצת הפועל אום אל פאחם, אך בגיל 14, הצטרף לקבוצת נערים ב' של מכבי נתניה. מאז הוא נמצא במועדון הצהוב.

ג'אברין עם שחקן עכו שמוליק מלול | תמונה באדיבות מכבי

יום לאחר המשחק בו פגשה מכבי נתניה את הפועל רעננה בליגת העל, הגיעו השחקנים המחליפים של קבוצת הנוער והבוגרים למשחק אימון בעוד ששאר השחקנים ששיחקו בשבת, זכו ליום מנוחה.
ג'אברין, בן 17, בעונתו הראשונה בקבוצת הנוער, לקח את ההזדמנות שניתנה לו והוכיח את עצמו לצוות המקצועי.
ג'אברין פתח את המשחק כחלוץ וגרם "כאב ראש" גדול להגנת הקבוצה הבוגרת. ג'אברין הגיע ראשון לכל כדור ראשון, תיקל, וחיפש את השער. הניסיונות הועילו, ובדקה ה-37, הצליח ג'אברין להבקיע את שער היחיד של קבוצת הנוער במשחק.
בסיום המשחק, ניגש המאמן ראובן עטר, הידוע בחיבתו וברצונו לטפח שחקנים צעירים, אל ג'אברין וזימן אותו לאימוני קבוצת הבוגרים.
ג'אברין נראה מאושר מהקידום המקצועי לו זכה. מאמן קבוצת הנוער יוסי טוויל בתגובה "זו השנה השנייה שבה אני מאמן את עבד, שחקן מוכשר מאד. היה לי ברור שזה עניין של זמן עד שיקבל זימון לקבוצה הבוגרת. מדובר בשחקן בעל אופי חזק מאד להצליח. זה מתבטא אפילו בהגעה לאימון. לכל אימון הוא נאלץ לנסוע בשלושה אוטובוסים לכל כיוון, ולמרות זאת, מעולם לא איחר או החסיר אימון ולא התלונן על הקושי שבדבר. אני מאחל לעבד הרבה הצלחה בהמשך, וגאה מאוד על כל שחקן שעולה מקבוצת הנוער לבוגרים, זוהי הרי מטרתנו העיקרית".
המאמן עטר העניק לגאברין את חולצת ההרכב (עם המספר 77), במשחק החוץ של הקבוצה באצטדיון "סמי עופר", נגד מכבי חיפה.
הקשר הצעיר שיחק 70 דקות, הפגין יכולת טובה. מאז אותו משחק, זכה ג'אברין ליטול חלק בעוד שני משחקים נגד בני יהודה בגביע הטוטו (שבו הבקיע את שערו הראשון בקבוצה הבוגרת במשחק רשמי) והפועל עכו במשחק ליגה. בשני המשחקים הוא נכנס כמחליף, אך נראה כי הפך לחלק מסגל הקבוצה של ראובן עטר.
"מהיום הראשון שהגעתי למכבי נתניה קיבלו אותי הכי יפה שרק אפשר ונתנו לי להרגיש כמו בבית", סיכם עבד ג'אברין את החודש הראשון והנפלא שעבר עליו, "אני שמח מאד שהאימונים הקשים השתלמו והצלחתי להגיע לקבוצה הבוגרת. מעכשיו, חובתי להוכיח על המגרש שאני ראוי לזימון אותו קבלתי. מקווה לעזור לקבוצה לצאת מהתקופה הפחות טובה בה היא נמצאת ולצאת לדרך חדשה".