מרגיש בבית. גואטה ברק עירוני: אליצור עירוני נתניה חוגגת בליגה א' מרגיש בבית. גואטה
אליצור עירוני נתניה צפון, שהוקמה על חורבותיה של ברק נתניה, פתחה נהדר את העונה בליגה א' שרון וחולמת על הארצית. הקפטן אלירן גואטה: "הרבה אנשים במועדון משקיעים כדי שנצליח"
קבוצת הכדורסל של אליצור עירוני נתניה, שהוקמה על חורבותיה של ברק נתניה ונתמכת ע"י העירייה, עושה עד עכשיו חיל בליגה א' מחוז שרון.
הקבוצה ניצבת בפסגת הטבלה בצוותא עם הפועל ג'ת, כשלשתיים מאזן מושלם של שישה ניצחונות בשישה מחזורים. במחזור הקרוב, אגב, תארח ג'ת את נתניה לקרב צמרת בו תספוג אחת מהשתיים הפסד בכורה העונה. מעבר לכך, גם בגביע האיגוד אליצור עירוני לא קוטלת קנים, כשעד עכשיו הדיחה שתי יריבות מהארצית ותפגוש בשלב רבע הגמר את עמק חפר. 
כזכור, ברק נתניה, שידעה שנים יפות בליגת העל, התפרקה ופינתה את הבמה למיזם העירוני, שהחל את דרכו מחדש בליגות הנמוכות. מהימים היפים בליגת העל נותרו הקפטן הנצחי אלירן גואטה והמנהל המקצועי רובי בלינקו, כשעם הסגל נמנה גם אבי גולה, שעלה בעבר עם נתניה מהארצית ושיחק עימה שלוש שנים בליגת המשנה. 
הקפטן אלירן גואטה, שיחגוג אוטוטו יום הולדת 41, מספר: "אני מרגיש עדיין בבית. כואב לי על מה שהיה עם ההתפרקות של ברק נתניה, כי עליתי עם הקבוצה הזו שתי ליגות וידעתי כמה קשה היה להגיע לליגת העל, אבל מצד שני יש הרבה שמחה על המיזם שעשו כאן ואני שמח במקום שבו אני נמצא. המטרה היא כמובן לעלות לארצית, אבל יש ליגה מאוד קשה וזה לא יהיה פשוט. אנחנו אמנם מנצחים עד עכשיו, אבל ממש לא מטיילים".
במחזור הבא אתם במשחק העונה מול ג'ת?
"כן. זו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מנוסים שמשחקת אצלה בבית ויהיה משחק מאוד קשה, אבל אפשר לעשות את זה. אני לא יודע אם הרבה שחקנים חוו את חווית העליה, אבל יכול לומר שכל קבוצה שמציבה לעצמה מטרה להיות ראשונה, זה לא קל, ולא משנה באיזו ליגה. הרבה אנשים במועדון משקיעים כדי שנצליח ואני מקווה מאוד שזה יקרה". 
אתה עוד חולם לחזור עם נתניה לליגת העל?
"קודם כל בוא נעלה לארצית ואחר כך נראה מה יהיה. אישית אני מרגיש טוב וצריך לזכור שבליגה א' יש הקלה משמעותית בכמות האימונים, אז אולי אמשוך את הקריירה עוד כמה שנים".