1:3 לרעננה על מכבי נתניה גם התלתלים לא עזרו: 1:3 לרעננה על מכבי נתניה 1:3 לרעננה על מכבי נתניה

הבכורה של ראובן עטר הסתיימה בהפסד ביתי כואב 3:1 לרעננה. סיסאיי כבש שער בכורה לצהובים, אבל ההגנה המשיכה לזייף ועטר ונתניה עדיין עמוק במקום האחרון

עוד לפני שהמשחק בין מכבי נתניה להפועל רעננה יצא לדרך, הקהל הצהוב, שחלקו התקשט בפאות מתולתלות, נעמד על רגליו והריע ממושכות למאמן החדש-ישן, ראובן עטר, שקיבל זר פרחים, ובתגובה הניף את ידיו לעבר האוהדים והפריח נשיקה באוויר כאות תודה. 

חדשות ספורט - גם התלתלים לא עזרו: 1:3 לרעננה על מכבי נתניה

3:1 לרעננה על מכבי נתניה

שריקת הסיום מצאה את עטר מחויך הרבה פחות, כשהתברר שאפקט החלפת המאמן לא השפיע על היהלומים, ורעננה, שמארחת גם היא בנתניה, עצרה רצף של שני הפסדים, זכתה בניצחון חוץ מתוק 1:3 והעניקה מתנת יום הולדת יפה למאמנה, חיים סילבס.

כבר אחרי 12 דקות, הבין עטר שהאתגר שניצב בפניו לא פשוט. אלי בבייב האורח סחט הצלה מברק לוי, שהדף לקרן. את הקרן הרים נהדר רנה מיחליץ', ובן והבה, תושב נתניה שגדל בטוברוק, עלה גבוה מעל כולם ונגח נהדר לפינה הרחוקה, 0:1 לרעננה.

מיחליץ' כמעט הכפיל מקרוב (31) את היתרון אחרי מחדל חמור בהגנה הצהובה, אבל בעט מקרוב מעל השער.
בדקה ה-43 הגיע הרגע הגדול של נתניה: חמזה בארי (מצוין) הכין את הגוף לפצצה מהאוויר, אבל בפועל הכין כדור מצוין למאמדו סיסאיי, שהסתובב נהדר ברחבה ושלח בנגיעה פנימה, 1:1, שער בכורה לחלוץ הגמבי העונה.
נתניה הגבירה את הקצב במחצית השנייה וניסתה להשלים מהפך, אך ללא תכלית. מנגד, שלח סילבס למגרש את ברק בדש וסער בנבנישטי, וצמד המחליפים החזירו לו בריבית דריבית בדקה ה-71: בנבנישטי פרץ נהדר משמאל ושלח כדור מדוד היישר לראשו של בדש, שנגח מקרוב פנימה, 1:2 לרעננה.

בדקה ה-86 סגרה רעננה עניין, כשהעורף הנתנייתי היה פרוץ לגמרי. הבעיטה הראשונה של בדש נהדפה למיחליץ', שהסיט שמאלה לאלי בבייב הנמרץ, שהגיע מאחור חופשי ומאושר ולא התקשה להרשית ולקבוע את תוצאת המשחק, 1:3 לרעננה, כשברקע האוהדים הצהובים שורקים בוז ועושים דרכם הביתה עוד לפני שריקת הסיום.

מכבי נתניה: ברק לוי, מישצ'נקו, חיימוביץ', ורד, הרוש, סמיליאניץ', פירס, בארי, מרגוליס, אבידור (66, איילה) סיסאיי.
הפועל רעננה: גלזר, נמני, והבה, עידו לוי, אמבולה, מיחליץ', שוקר (66, בנבנישטי), בנימין, בבייב, קאנגווה (78, רוזנבאום), ארשיד (60, בדש).
שפט: אוראל גרינפלד, 3800 צופים בנתניה.

עטר: "המספרים מדברים בעד עצמם"

מאמן נתניה, ראובן עטר: "שיחקנו מול קבוצה טובה ויש לנו הרבה עבודה. המספרים מדברים בעד עצמם ואנחנו במקום האחרון. נעשה את המקסימום לצאת מהמשבר הזה. לא יהיה קל ונצטרך לעשות מאמץ לצבור כמה שיותר נקודות.

חדשות ספורט - גם התלתלים לא עזרו: 1:3 לרעננה על מכבי נתניה

ראובן עטר: "נעשה את המקסימום לצאת מהמשבר הזה"


מאמן רעננה, חיים סילבס: "יש לי היום יום הולדת 40 וזה באסה ביום של משחק, כי יש לחץ ומתח, אבל השחקנים נתנו לי מתנה יפה. רעננה היא קבוצה שקשה לנצח אותה. עוד צפויים ימים פחות טובים, אבל כל משחק הוא משימה עבורנו. נתניה קבוצה חזקה והיא לא נמצאת במקום הראוי לה. אנחנו שמחים וממשיכים הלאה".