אוהדי מכבי נתניה ביציע בלומפילד לא כוחות: מכבי נתניה נוצחה 2:1 מול מכבי תל אביב אוהדי מכבי נתניה ביציע בלומפילד | תמונה: מכבי נתניה

נועלת הטבלה הציגה יכולת מעודדת, אבל מול האלופה זה לא הספיק. עטר, שצפה במשחק מהיציע, יחל בעבודתו בשבוע הבא

מכבי נתניה לא הצליחה לנצל יכולת חלשה של האלופה, מכבי תל אביב, והיהלומים נוצחו בסופו של דבר בדו קרב הקצוות, 2:1. גיא צרפתי עמד על הקווים, כאשר ראובן עטר, שצפה בקבוצתו החדשה מהיציע, יחל רשמית בעבודתו בשבוע הבא.

נתניה פתחה טוב ואיימה על השער התל אביבי בפתיחה, אבל כבר בדקה הרביעית האלופה טרפה את הקלפים: ירין חסן ביצע טעות ברחבה והכדור הגיע לעדן בן בסט, שספק הוכשל על ידי עומר ורד. ערן זהבי, שכבש באמצע השבוע מהנקודה הלבנה מול פורטו, דייק גם הפעם בפנדל, 0:1. המארחת הורידה הילוך לאחר השער, ונתניה ניסתה לחזור לעניינים.

בדקה ה-22 היא כמעט כבשה, כשסימיליאניץ' שחרר טיל מ-25 מ', אבל הכדור נעצר בקורה. נתניה לא ויתרה גם בפתיחת המחצית השנייה, כשרומאריו פירס סובב כדור חופשי על סף הרחבה, שנעצר ברשת החיצונית. בדקה ה-69 האלופה סגרה עניין: כדור עומק מצוין של דור פרץ מצא את טל בן חיים, ברק לוי עם יציאה גרועה אפשר לחלוץ להקפיץ מעליו ולכבוש בקלילות מול הרשת החשופה, 0:2.

בתוך תוספת הזמן הצליחה נתניה רק להמתיק את הגלולה: ראול גרשומוב הגביה ואנדריי מישצ'נקו נגח מקרוב פנימה, 2:1 בסיום. הקבוצה של ראובן עטר עדיין עמוק במקום האחרון, ואין ספק שלמאמן החדש מצפה עוד הרבה עבודה.