מחנה אימונים בפראג קבוצת הנוער של טוברוק חזרה ממחנה אימונים בפראג מחנה אימונים בפראג

בפעם הראשונה, יצאה קבוצת טוברוק למחנה אימונים מיוחד בפראג. הקבוצה שהתה כשבוע במתקן אימונים מושקע ומטופח, ערכה שני שני אימונים יומיים ושלושה משחקי אימון. 

משחק האימון המרכזי של הקבוצה נערך מול קבוצת הנוער של מועדון הפאר הצ'כי 'ספרטה פראג' שאחראי על גידולם של חלק מהכוכבים הגדולים של הכדורגל הצ'כי והאירופי.

לפני המשחק סיירו השחקנים במתחם האימונים של ספרטה והתרשמו מההיסטוריה, התארים והמסורת של המועדון. 

במשחק עצמו ניצחה טוברוק 2-1 משערים של מתן דהדי ולידור חדד. שחקני טוברוק זכו למחמאות מהצוות המקצועי של ספרטה שהתרשם והבטיח לעקוב אחר מספר שחקנים בעתיד הקרוב.
בשני משחקי אימון נוספים שנערכו מול קבוצות מקומיות ניצחה טוברוק 4-1 ו6-1.

חדשות ספורט - קבוצת הנוער של טוברוק חזרה ממחנה אימונים בפראג

גיל פישל, מאמן הנוער של טוברוק: "השחקנים מאוד התרגשו מהטיסה לחול והמחנה. נתנו להם לשבוע אחד להרגיש מהם חייו של שחקן מקצועני ברמות הגבוהות ביותר המתאמן כל יום פעמיים ומשחק פעמיים בשבוע. הקבוצה התגבשה והציגה יכולת טובה מאוד לשלב הזה של העונה. הביקור בספרטה השאיר רושם רב על כולנו, זו חוויה לבקר במועדונים מסדר גודל כזה והלוואי שבארץ היה לנו מתקנים ותנאים כאלו. התאמנו במתקן של קבוצה מהליגה הרביעית בצ'כיה שהיו לה שני מגרשי דשא ומגרש סינטטי וכל מה שדרוש מסביב לשחקן כדורגל, תנאים שרק קבוצות בודדות בליגת העל אצלנו יכולות לספק לשחקנים שלהם. אני מקווה שזו מסורת שתחזור על עצמה גם בשנים הבאות ונוכל להשתתף בעתיד גם בטורנירים בינלאומיים ולתת לשחקנים הצעירים שלנו לחוות את ההרגשה של הכדורגל ברמות באירופאית הגבוהות ביותר כבר בגיל צעיר- כך הכדורגל הישראלי כולו ירוויח."