מכבי נתניה בגמר אליפות המדינה בכדורגל באולמות צילום: הגר בן שלום

חברי קבוצת מועדון הכדורגל באולמות מכבי נתניה גברו על מועדון כדורגל באולמות ראשון לציון ועלו לגמר אליפות המדינה 

מועדון הכדורגל באולמות מכבי נתניה החל את פעילותו רק בעונה האחרונה, לאחר שהוקם על ידי שחקני נבחרת ישראל תמיר שקולניק ודן בר-אל במטרה לקדם את ענף הכדורגל באולמות בישראל.

על אף שזוהי העונה הראשונה של הקבוצה בליגה הבכירה, הקבוצה סיימה את העונה הסדירה ללא הפסד ופגשה בסדרת חצי גמר הפלייאוף את מועדון כדורגל באולמות ראשון לציון המנוסה.

סדרת חצי הגמר שוחקה בשיטת הטוב מ-5, כאשר השבוע נערך המשחק החמישי בסדרה באולם הביתי של הקבוצה בבית הספר נעמי שמר בעיר. מאות אוהדים הגיעו לדחוף את הצהובים לעבר הגמר וזכו לראות תצוגת כדורגל באולמות מרשימה. המשחק הסתיים בהפסד של מכבי נתניה, אך מכיוון שהתוצאה הכוללת בסדרה הייתה שיוויון במספר הנצחונות, המשחק המשיך להארכה שתקבע מי הקבוצה שתעלה לגמר.
לאחר שגם ההארכה הסתיימה בשיוויון, התקיים דו קרב פנדלים עוצר נשימה. האדי ספדי שוער הקבוצה הצליח לעצור את אלכסנדר דוס סנטוס המנוסה מראשל״צ, ולאחר מכן דן אבוטבול ממכבי נתניה כבש את הפנדל החמישי ונתן את האות לפתיחת החגיגות המרגשות באולם - מכבי נתניה בגמר אליפות המדינה.

סדרת הגמר תחל כבר ביום חמישי הקרוב, כאשר יתרון הביתיות למכבי נתניה.
היריבה תקבע בימים הקרובים, ותהיה אחת מבין מכבי נחלת יצחק ת״א לבין ינשופי ת״א שמתמודדות בסדרת חצי הגמר המקבילה.

מהמועדון נמסר ״המועדון שלנו הוקם במטרה לקדם את ענף הכדורגל באולמות בישראל ולהפוך את העיר נתניה למובילה בענף. אנחנו מנסים להציב סטנדרטים חדשים של מקצוענות בכל תחום, במגרש ומחוצה לו, ואנחנו שמחים שההשקעה תורגמה כבר בעונה הראשונה להגעה לגמר. אנחנו כמובן רוצים ללכת על האליפות בכל הכוח ומזמינים את הקהל הרחב להגיע ולדחוף אותנו במשחקי סדרת הגמר כמו שהיה עד כה העונה״.