הלך הגביע: באר שבע ניצחה את נתניה 2:3 בשנייה האחרונה צילום: נתניה נט 

דרמת ענק בבלומפילד. נתניה הובילה, באר שבע הפכה אבל היהלומים השוו הפנדל דקה לסיום. כשכולם כבר התכוננו לפנדלים, המחליף הבאר שבעי קיניונס כבש בתוספת הזמן של ההארכה ושלח את באר שבע לגמר 

איזו דרמה מדהימה קיבלנו הערב (רביעי) בחצי גמר גביע המדינה באצטדיון בלומפילד. לצערה של מכבי נתניה, היא הייתה בצד המאוכזב אחרי הפסד סופר דרמטי 3:2 להפועל באר שבע, שכבשה בשנייה האחרונה של ההארכה ועלתה לגמר הגביע.

כוכב המשחק הוא המחליף הבאר שבעי, הקולומביאני דיינר קיניונס. בתוך תוספת הזמן של ההארכה, בדקה ה-121, כשכולם היו בטוחים שהולכים לדו קרב פנדלים, הוא בעט בעוצמה מחוץ לרחבה כדור שפגע בכארם ג'אבר, הטעה את השוער עומר ניראון וחדר פנימה - 2:3 לבאר שבע בעוד פרק מרתק במיוחד בין שתי היריבות הוותיקות.

הפתיחה הייתה של באר שבע ששלטה במשחק, אבל לא הייתה תכליתית. מנגד, בדקה העשירית הודלקו אבוקות ביציע אוהדי נתניה, מה שככל הנראה עורר את היהלומים.

חמש דקות לאחר מכן יצאה נתניה להתקפה ראשונה וגם עלתה ליתרון: ג'אבר הגביה כדור מימין ואיתן אזולאי, השחקן הכי נמוך על המגרש, נגח היטב לפינה הקרובה. אופיר מרציאנו הגיב מאוחר ונכנע, 0:1 נתניה.

באר שבע ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-24 כבר חגגה לאחר שהלדר לופס כבש מקרוב, אבל השער נפסל בטענה לעבירה מוקדמת של מיגל ויטור על ג'ואל אבו חנא. ההזדמנות הכי גדולה של באר שבע הגיעה דקה להפסקה, כשעדן שמיר נגח נהדר לחיבורים, אבל הבלם יובל שדה בהצלת ענק הרחיק בנגיחה מקו השער, 0:1 צהוב בהפסקה.

באר שבע השתלטה על המחצית השנייה ותקפה בחמת זעם את שערה של נתניה. בדקה ה-64 בליץ שהחל בקורה של הלדר לופס, המשיך לקרן שהגיעה לאותו לופס, שנגח בחוכמה משמאל לפינה הרחוקה, 1:1.

נתניה התקשתה לצאת קדימה, באר שבע המשיכה ללחוץ ובדקה ה-79 השלימה מהפך במהלך משולב של המחליפים. קיניונס שלח רוחב, עומאר אולאד אימראן בעט מתוך הרחבה ועומר ניראון רק נגע בכדור בדרך לרשת, 1:2 לבאר שבע שמשלימה מהפך.

כשנראה היה שהאדומים יעלו לגמר, תפס עדן שמיר בחולצתו של איתי בן שבת ברחבה. לאחר בדיקת VAR השופט רועי ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה. המחליף מקסים פלקושצ'נקו שלח פנדל חד לפינה בדקה ה-89, קבע 2:2 ושלח את המשחק להארכה.

אימראן כמעט החזיר את היתרון לבאר שבע בדקה ה-103, אבל נעצר בקורה. כאמור, כשכולם כבר התכוננו לדו קרב הפנדלים, הגיע קיניונס, תסכל את נתניה ושלח את באר שבע לגמר בצורה הכי דרמטית שאפשר.

נתניה, שהגיעה לגמר אשתקד, נותרה רק עם המחמאות ותתמקד כעת בהבטחת ההישארות בליגה.