הפועל רעננה-מכבי נתניה  גביע הטוטו, מחזור 1: מתחילים מאפס תיקו מאכזב, רעננה ונתניה. צילום: מכבי נתניה

אחרי קיץ של אי וודאות ותקוות מחודשות, פתחה מכבי נתניה את עונת 2015/16 עם תיקו אפס מאכזב מול הפועל רעננה, במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

אחרי שהרשימה במשחקי המבחן, עמדה אתמול מכבי נתניה למבחן המציאות הראשון של העונה, מול הפועל רעננה, ב"משחק חוץ", באצטדיון בנתניה, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. שתי הקבוצות הציגו משחק פושר, ללא מצבים של ממש ליד שני השערים, ולשתיהן מצפה עוד הרבה עבודה לקראת הדבר האמיתי, משחקי ליגת העל שיפתחו בעוד כשלושה שבועות.

מהלך המשחק

נתניה הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה עם הזדמנויות של מושיקו לוגסי (10), רומאריו פירס (30,15) ושמעון הרוש (27), שנעצרו אצל שוער רעננה, מאריק יאנקו. יאנקו המשיך להיות נקודת האור היחידה במשחק המשמים גם במחצית השנייה, כאשר עצר בעיטה של אביב אברהם בדקה ה-81. 0:0 מאכזב בסיום בין שתי הקבוצות מהשרון.

הרכב הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, אחמד שעבאן, בן והבה, עמנואל אמבולה, אלי בבייב (שני שוקר, 82), סער בנבנישתי (בן מיזן, 74), בן בנימין (ערן רוזנבאום, 90), אליס בקאיי (אור אילוז, 63), ממאדו צ'אם ואוואנס קאנגווה (יובל שבתאי, 43).

הרכב מכבי נתניה: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישצ'נקו, ירין חסן, שמעון הרוש, מילאן סמיליאניץ', רומאריו פירס, משה לוגסי (אביב אברהם, 69), גאל מרגוליס, ראול גרשומוב (טל איילה, 62) ונבו מזרחי (עמאר מסרוואח, 82).

המחזור ה-2 של גביע הטוטו

ביום שלישי הקרוב, 4,8, 20:50, תארח נתניה את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השני של המפעל.

גומלין הליגה האירופית באצטדיון נתניה

המגרש בנתניה יזכה לארח השבוע (ה', 6.8), גם את מפגש הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, בין עירוני קרית שמונה לסלובן ליברץ הצ'כית. כזכור, קרית שמונה הפסידה במשחק הראשון בצ'כיה, בתוצאה 1:2, והיא צריכה 1:0 קטן כדי להעפיל לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.