טגה פנה לשר הפנים: לשלול את האזרחות לעטאא ג'אבר מתוך רשת חברתית. לפי חוק זכות יוצרים 27א

יו"ר דירקטוריון החברה למען הספורט בנתניה פנה לשר משה ארבל בעקבות מפגן התמיכה של הכדורגלן שהביע תמיכה בפלסטין, שיחק בנבחרת הכדורגל שלה ואף עמד דקת דומיה עם כאפיה לאות סולידריות עם עזה. "תקע סכין בגב של מדינה שלמה", כתב בין השאר 

עו"ד אמיה טגה, יו"ר דירקטוריון החברה למען הספורט בנתניה, פנה בכתב לשר הפנים משה ארבל, בקריאה לשלול את האזרחות של שחקן הכדורגל עטאא ג'אבר, לשעבר קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל. המכתב הגיע בעקבות הזעזוע העמוק ממעשהו של ג'אבר, שעלה בשבוע שעבר לשחק במדיה של נבחרת פלסטין, ששיחקה מול לבנון. אם לא די בכך, הוסיף ג'אבר חטא על פשע כשעלה לכר הדשא עם כאפיה לראשו ועמד עם שאר השחקנים דקת דומיה לאות סולידריות עם עזה כולה.

"ג'אבר החליט לייצג את נבחרת פלסטין, אכתוב שוב – נבחרת פלסטין, אחרי הזוועות שראה ונחשף אליהם ביום הנורא ב-7 באוקטובר", כתב טגה והוסיף כי "יש לציין כי כבר במבצע 'שומר החומות' בשנת 2021, שיתף השחקן בעמוד האינסטגרם את מוקדי ההפגנות של המגזר הערבי ברחבי הארץ. ג'אבר תקע פעם נוספת סכין בגב של מדינה שלמה, מדינה שכיבדה אותו, נתנה לו את כל הזכויות ובמדינה הזאת הוא התפרנס בכבוד. הפעם ג'אבר דאג לסובב את הסכין חזק מאוד".

ג'אבר בן ה-29 גדל במכבי חיפה והגיע עד קבוצת הבוגרים. כמו כן שיחק במ.ס אשדוד ובני סכנין. עם פרסום תמיכתו בפלסטין, התירה סוכנות השחקנים של השחקן את החוזה עמו, ובמכבי חיפה הסירו כל אזכור של שמו ותמונתו באתר המועדון.

"כשחקן עבר לקחתי חלק בנבחרות ישראל לצד שחקנים מכל המגזרים, ומעולם לא נתקלתי בקיצוניות כמו של ג'אבר", חתם עו"ד טגה במכתבו לשר ארבל. "אני פונה אליך בתחנונים לשקול בחיוב את שלילת אזרחותו של ג'אבר. אסור בתכלית האיסור שאנשים מסוגו יסתובבו בינינו ככל האדם ויקבלו את כל הזכויות בזמן שהם תומכים בטרוריסטים ומייחלים להשמדת העם היהודי. אחרת, אנחנו מכשירים במו ידינו את השר