מציינים שנה להקמת המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט

תעודת "מורה-מחנך לשם כבוד" הוענקה לנשיא המדינה, מר יצחק הרצוג מהמרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ורעייתו, גב' מיכל הרצוג, ביקרו במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט באירוע לציון שנה להקמתו בעקבות מיזוגן של מכללת לוינסקי לחינוך והמכללה האקדמית בווינגייט.
במהלך הביקור הוענקה לנשיא תעודת "מורה-מחנך לשם כבוד". כמו כן, נודע לנשיא כי מי שחתם על ההכרה במכללת לוינסקי לחינוך ובמכללה האקדמית בווינגייט כמוסדות להשכלה גבוהה לפני כ-40 שנה היה אביו, הנשיא חיים הרצוג ז"ל.

באירוע נשאו דברי ברכה פרופ' מיכל בלר, נשיאת המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט ומר עובד יחזקאל, יו"ר הדירקטוריון. על התוכן האומנותי הופקדו האנסמבל המוזיקלי של המרכז האקדמי בניצוחו של המאסטרו יוני פרחי, ונבחרת ההתעמלות של המרכז, בניהולה של חגית דיסקין.

הנשיא הרצוג נשא דברי ברכה ואמר ״מקצוע ההוראה הוא מקצוע חשוב מאוד, נאצל, מדהים ומשפיע על החיים, גם עליי המורות והמורים השפיעו בצורה דרמטית מאוד, ואת שנותיי הראשונות במערכת החינוך עברתי עם המורה גאולה, ביתו הבכורה של דוד בן-גוריון, והיא השפיעה מאוד על חיי עד כדי כך שהדבר הראשון שעשיתי כשהחלטתי להתחתן זה להתקשר ולהזמין אותה.
אתם דור העתיד של מערכת החינוך הישראלית: בימים בהם החברה שלנו סוערת ורבים מאיתנו נתונים בליבה של מחלוקת ערכית מטלטלת, דווקא בימים כאלו ברור התפקיד הדרמטי ששמור למערכת החינוך - ועוד מעט גם לכם מורות ומורי העתיד - בהשפעה לטובה על החברה שלנו, בקידום ערכים של שותפות, סובלנות, הכלה וממלכתיות. המשיכו להיות גאים שזהו המסלול שבחרתם לכם, כי אנחנו גאים בכם מאוד. תודה לכם על הביקור החשוב והמלמד - ובהצלחה למרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט!״