צמד של ערן לוי העלה את נתניה לרבע הגמר ליגת בנק יהב בכדורגל חופים. צלם - דניאל סטרבורבדיס

שישי מלהיב עבר היום על אלפיים האוהדים שגדשו את ארנת "סופר סטוק" בחוף פולג. שערים מרהיבים, תצוגות עידוד מלהיבות, ומעל הכל, ארבע קבוצות שהשלימו ניצחון שני ונמצאות בדרך הבטוחה לרבע הגמר. 

"אלאנדרה" בני -יהודה ניצן (4) - "קליל" כרמיאל (1)

שתי הקבוצות החדשות של הליגה, שפתחו בהפסדים במחזור הראשון, נפגשו במשחק הראשון של המחזור השני. למרות שהצפוניים עלו ליתרון ראשון (אטרש,7), בני יהודה איזנו בשליש הראשון (מגול, 10) ועלו ליתרון עם שערים של גורמזנו (18) וצמד של דה סילבה (29,35). בסיום, ניצחון ראשון אי פעם של הכתומים בליגת החופים. 

"אלי כהן הדברות" ראש העין (3) - בית"ר Itrader י-ם (3) אחרי הארכה ופנדלים 6- 7 לי-ם.

משחק סופר מרתק שהתנהל כמותחן גם במהלך הזמן החוקי וגם בבעיטות ההכרעה. גנון (3) העלה את ראש העין על הלוח, סספורטס (6) וגנון (16) כבשו שני שערים נוספים. אבל 3 שערים של זקן (23), מולאוי (27) וכהן (29) איזנו את התוצאה ושלחו את הקבוצות להארכה. לאחר שלא הובקע שער זהב, ניגשו הקבוצות לדו-קרב פנדלים, שהסתיים אחרי שמכלוף מראש העין החמיץ את הפנדל החמישי, וגירו כבש עבור בית"ר והעניק 2 נקודות נוספות למועדון הירושלמי.

א.מ.י יקותיאל כפ"ס (1) - הפועל "דיל טוב" פ"ת (4)

צחי אילוז, מאמן-שחקן הפועל פ"ת, מוכיח כי הוא מצליח לתמרן היטב בין שני התפקידים. פ"ת משלימה ניצחון שני ברציפות ונראית בדרך הבטוחה לרבע הגמר. ההצגה החלה כבר בדקה ה-2 עם שער עצמי של אודי כהן, לאחר מכן היו אלו צחי אילוז (10) ואחיו, אור אילוז (18) שהעלו את פ"ת ליתרון של שלוש אפס. אוריאן (26) הספיק רק לקזז זמנית, וסימן -טוב (28) חתם את התוצאה בשער הרביעי עבור פ"ת.

יניב "למזלרי" חולון (1) - בני "פלפאלה" כפר קאסם (5)

כפר קאסם ממשיכה לאותת על כוונותיה הרציניות לאליפות שלישית. דינו העלה את כפר קאסם על לוח התוצאות כבר בדקה ה-5. בהמשך, שלושער של יתים עאמר (18,20,27) קבע 4:0 לקאסם. בן מוחא (29) הצליח רק לצמצם לפני שג'ונינו (32) חתם את תוצאת המשחק.

"קונטקט לוגיסטיקה" ת"א (3) - מכבי "עידו קרן" חיפה (8)

חניכיו של צרפתי הצליחו סוף-סוף להשיב לאלפי האוהדים מחיפה את החיוך לשפתיים. חגיגה של 8 שערים, עם צמדים של בר -דוד (25,26) רביבו (12,36) ואבי מלכא (23,29), אליהם הצטרפו אגבריה (7) ו-פרז (19), מול צמד של פור (7,25) ויחזקאל (34), קבעו את תוצאת המשחק.

מכבי "דורון מוטורס" נתניה (4) - הפועל "אנרג'י פארק" חדרה (2)

שתי הקבוצות שניצחו במחזור הראשון נפגשו לקרב ראש בראש. קובי בדש (10) העלה ראשון את נתניה על לוח התוצאות, בן בריגה הכפיל את התוצאה בדקה ה-20. משה בן לולו קבע 2-1, אך ערן לוי השיב בצמד (26,34). מנגד, השלים בן לולו צמד משלו וקבע את התוצאה הסופית, 4:2 לנתניה.