כדורגל נשים  אליפות אירופה בכדורגל לנשים עד גיל 19 באצטדיון בנתניה צילום: fotolia

העיר נתניה זוכה לארח שוב טורניר אירופי יוקרתי. הטורניר, השני בחשיבותו באירופה ייצא לדרך ב-15.7 באצטדיון העירוני בנתניה במשחק בין נבחרות צרפת ודנמרק.

בטורניר תשתתפנה 7 מהנבחרות הטובות ביבשת ביניהן, ספרד, אנגליה, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, דנמרק, צרפת, וכמובן, נבחרתה הצעירה של ישראל, שנבחרה לארח את הטורניר. את נבחרת הנערות של ישראל מאמן גיא עזורי.

בהגרלת הבתים נקבע כי ישראל המארחת תשחק בבית 1 מול צרפת, שבדיה ודנמרק, בעוד בבית המקביל ייפגשו אנגליה, גרמניה, ספרד ונורבגיה. שלב הבתים יתקיים בין ה-21-15 ביולי, בסיומו יעפילו שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בכל בית אל חצאי הגמר שיתקיימו ב-24 ביולי. הגמר יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, באצטדיון בנתניה.

ראש העיר מרים פיירברג: "העיר נתניה שמחה וגאה לארח את משחק הפתיחה ומשחק הגמר של אליפות אירופה בכדורגל נשים, אליפות זו מצטרפת למגוון אירוע ספורט בינלאומיים המתקיימים בעיר ביניהם אליפות אירופה בשחייה שתתקיים בחורף הקרוב במכון וינגייט".

אילן יבלונסקי, מנהל האצטדיון בנתניה: "האצטדיון בנתניה שנחנך לפני כשנתיים במסגרת משחק הפתיחה של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 שקיימה אופ"א בישראל, עבר את כל הבדיקות של נציגי התאחדות הכדורגל האירופאי ונמצא כשיר לארח את משחקי הטורניר המקביל לנשים, לרבות חצי הגמר השני ומשחק הגמר שישודרו בשידור ישיר בערוץ יורוספורט".

הכרטיסים לטורניר ימכרו במחיר סמלי של 10 ש"ח למשחק.