שי בראון  שי בראון נבחר ליו"ר החדש של ועד ההורים העירוני בנתניה שי בראון 

בראון, יו"ר הוועד של דבורה עומר, גבר בבחירות על שמרית פריד מ"בגין" ברוב של 31 קולות לעומת 26. "שלב החגיגות נגמר, עכשיו נכנסים לשלב העשייה החשוב באמת", הוא אומר. "יש עם מי לעבוד ואני מאוד אופטימי" 

שי בראון 

יו"ר חדש לוועד ההורים העירוני בנתניה: שי בראון, 42, אב לשלושה מקריית השרון. אתמול (שלישי) נערכו הבחירות באצטדיון בנתניה, ובראון, שהתמודד על התפקיד מול שמרית פריד, גבר עליה ברוב של 31 קולות לעומת 26. מתוך 65 בתי ספר בעיר, חמישה נמצאו פסולים להצבעה, ואילו מתוך 60 בעלי זכות הבחירה, הצביעו 57.

"ועדת הבחירות הייתה מדהימה, הניהול היה מצוין ואפשר לומר שיש מה ללמוד מנתניה גם בבחירות לכנסת", פרגן היו"ר החדש, שיישאר במקביל בתפקידו כיו"ר ועד ההורים בבית הספר על שם דבורה עומר. "אני מרגיש מצוין, אבל נגמר שלב החגיגות ועכשיו נכנסים לשלב העשייה החשוב באמת. אני רוצה לגייס את כל היו"רים בוועדים בבתי הספר השונים, מבחינתי כל אחד מהם הוא יו"ר עירוני וזו לא סיסמה. ההורים והמערכת כולה צריכים להכיר בכך שוועד הורים הוא לא ועדת קישוט. יש לנו תפקיד חשוב והשליחות של כולנו היא לייצג את הילדים".

כניסתו של שי לתפקיד מגיעה בטיימינג מאתגר וקשה במיוחד, בעקבות ההודעה על סגר מלא ומהודק – כולל בתי הספר והגנים, החל מיום חמישי בחצות. בשל כך, ב-13 בחודש יעביר הוועד העירוני בשיתוף מינהל חינוך, הדרכה להורים בנושא החוסן לילדים ולהורים לקראת התקופה הקרובה. "זו תקופה מאוד מאתגרת וחשובה לנו ההורים, המעורבות שלנו מהותית וקריטית", מסכם בראון. "אנחנו לא יודעים מה ההשלכות של זמן ממושך כל כך בבית עבור הילדים, וזה לא מיום שישי, כי אלפי ילדים בבית גם ברגעים אלה וצריך לתת מענה לכולם. עם זאת, אני מאוד אופטימי ויודע שיש עם מי לעבוד מצד הרשות, משרד החינוך וכמובן ההורים. אם לא הייתי אופטימי, לא הייתי פה".